تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۸۶۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ‌فو
رئیس هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند از میزبانی آبادان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کونگ‌فو خبر داد.
 سیدمجید هاشمیان رییس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: رشته هنرهای رزمی ایرانی برای اولین بار در حال ثبت است و فدراسیون جهانی این رشته نیز تشکیل شده است و در واقع رشته‌های رزمی بومی، به عنوان «رزم ملی ایران» با عنوان «توآی» ثبت جهانی شده است.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی به روش مبارزات نیمه آزاد در بخش آقایان رده بزرگسالان مقرر شده از 15 الی 17 آبان ماه در آبادان برگزار شود و 500 شرکت کننده خواهد داشت.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اولین بار است که چنین مسابقات با این سطح در استان خوزستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: اغلب شرکت کننده‌های این مسابقات همه افراد صاحب نام و مقام‌آور سطوح بین‌المللی و جهانی خواهند بود.

هاشمیان حضور دو تیم از منطقه آزاد اروند را یک فرصت و امتیاز ویژه برای جوانان این خطه برشمرد و گفت: هر استان فقط با یک تیم در این مسابقات بزرگ و مهم حضور دارد اما منطقه آزاد اروند به جای 11 نفر با 22 نفر در این مسابقات شرکت می‌کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار