تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعترافات مرداک در مورد فارسی وان
راپرت مرداک سرمایه دار بزرگ آمریکایی-استرالیایی، طی یادداشتی به تمجید از صاحب شبکه فارسی وان پرداخت و از توجهات ویژه اش به این شبکه فارسی زبان خبر داد.
راپرت مرداک  سرمایه دار بزرگ آمریکایی-استرالیایی، طی یادداشتی به تمجید از صاحب شبکه فارسی وان پرداخت و از توجهات ویژه اش به این شبکه فارسی زبان خبر داد.



به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.Ir؛ مرداک که بارها ارتباط با فارسی وان را تکذیب کرده، گرچه در این یادداشت اشاره ای به نقش خود در شکل گیری این شبکه نکرده است، اما تحلیلگران، اظهار نظر وی در مورد صاحب شبکه فارسی وان را، پذیرش تلویحی ارتباطش با این شبکه می دانند.

مرداک برای سعد محسنی که یکی از 100 چهره ی با نفوذ مجله تایم شناخته شده، نوشته است: من با سعد محسنی 44 ساله (تاجر جوان قندهاری) از طریق یک دوست مشترک آشنا شدم و من به سرعت دریافتم که او ارزش این را دارد که به او توجه شود.


مرداک، سرمایه گذار مشهور آمریکایی - استرالیایی

وی می افزاید: به نظر من، او مطلع ترین فرد در جهان در مورد افغانستان است. برای همین است که ما با هم تجارت می کنیم.

این سرمایه دار مشهور آمریکایی - استرالیایی می افزاید: سعد به همراه برادرش پس از یازده سپتامبر از استرالیا به کشور خود بازگشت. البته مالکیت او بر روزنامه و تلویزیون، بدون شک او را تبدیل به بانفودترین فرد افغانستان کرده است و نقشی بزرگ در شکل گیری افکار مردم بازی می کند.

مرداک ادامه می دهد: او شجاعت زیادی از خود نشان می دهد و به شدت دولت کرزای را به اتهام فساد به باد انتقاد می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"Entekhab.Ir؛ وی با اشاره به سابقه ی طالبان در افغانستان و ترس و واهمه ی تلویزیون این کشور برای نشان دادن تصویر زنان می گوید: سعد از اینکه مردان و زنان را در تلویزیون نشان بدهد نترسیده ، چیزی که طالبان اجازه آن را هیچ گاه نمی داد.

مرداک، البته در بخش دیگری از یادداشتش، از "دردسرهای بسیار زیاد سعد به دلیل کارهایش" خبر می دهد وی می نویسد:  او از اینکه کار درستی انجام بدهد، نمی ترسد!

این اعتراف تلویحی مرداک در مورد نقشش در شبکه فارسی وان، پس از تکذیب چند باره ی ارتباطش با این شبکه فارسی جالب توجه است و نشان از سرمایه گذاری جدی برخی شرکت های غربی و هدف گذاری آن ها برای تخریب بنیان خانواده های پارسی زبان دارد.


سعد محسنی، صاحب فارسی وان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، شایان ذکر است، شبکه فارسی وان به دلیل محتوای متفاوت فیلم هایش نقشی مخرب در فضای خانواده های فارسی زبان ایفا می کند.
:
:
:
آخرین اخبار