تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صعود کنیم یا حذف شویم مظلومی می‌ماند
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به بازی حساس تیم فوتبال این باشگاه برابر نماینده عربستان تاکید کرد هر نتیجه‌ای که در این دیدار رقم بخورد، تاثیری در آینده کاری پرویز مظلومی و کادر فنی آبی‌پوشان نخواهد داشت و همچنان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال برابر النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با النصر بدون شک حساس ترین دیدار استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست که نتیجه آن تاثیر مستقیم در سرنوشت صعود ما خواهد داشت.

وی با طرح این مدعا که استقلال توانایی و قابلیت شکست دادن تیم النصر را دارد، افزود: اگر استقلال در بازی عصر چهارشنبه همگون و هماهنگ بازی کند و البته حمایت تماشاگران را داشته باشیم، می توانیم النصر را با 2 گل اختلاف شکست دهیم. النصر تیمی نیست که در ورزشگاه آزادی حریف استقلال شود.

"استقلال در مصاف با النصر کار سختی پیش رو دارد اما شکست این تیم به هیچ عنوان دور از دسترس نیست"، فتح الله زاده با بیان این جمله افزود: تیم ما در بازی رفت نشان داد، نسبت به تیم النصر برتری هایی دارد و اگر مانند نیمه اول آن بازی عمل کنیم می توانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که "آیا آینده کاری پرویز مظلومی در تیم استقلال بسته به نتیجه بازی برابر النصر دارد؟"، گفت: نه، نه و نه! به هیچ عنوان. مگر تیمهای بزرگتر از استقلال از دور مسابقات لیگ قهرمانان حذف نشدند که ما بخواهیم با نتیجه بازی با النصر آینده تیم خود را دستخوش تغییر کنیم در همین بازی با السد برنده بازی بودیم و داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت که اگر آن ضربه پنالتی اعلام می شد و به ثمر می رسید، امروز نیاز نبود، النصر را با 2 گل اختلاف شکست دهیم و... .

وی افزود: فوتبال است و هزار یک اتفاق و نباید با یک نتیجه همه چیز را زیر سئوال ببریم و یا اینکه خود را ببازیم. آنچه مسلم است استقلال در فصل جاری نمایش خوبی در مسابقات داخلی و خارجی داشته و نباید نتیجه یک بازی را ملاک ارزیابی کادر فنی قرار دهیم.

"اگر استقلال در بازی با النصر عربستان نتیجه لازم برای صعود را کسب نکند، مقصر کیست؟ کادرفنی؟ بازیکنان؟ و یا... "، فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: در موفقیت یا ناکامی یک تیم همه دخیل هستند. همانطور که در پیروزی‌ها همه خود را سهیم می دانند در باخت‌ها نیز فقط مربی مقصر نیست. ما که النصر را می بریم اما اگر هم نتیجه لازم را برای صعود نگرفتیم، هیچ ایرادی متوجه کادر فنی نیست.

وی یادآور شد: استقلال در سال‌های قبل با بهترین امکانات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و یا در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورده است. ما امسال روند خوبی داشته ایم و در آستانه پایان مرحله گروهی شانس صعود داریم. من اطمینان دارم تیم استقلال می تواند، نتیجه لازم را در مصاف با النصر کسب کند.

" تماشاگران استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان از دیدارهای تیم‌شان استقبال نکرده‌اند، آیا در بازی روز چهارشنبه از تیم خود حمایت لازم را خواهند کرد؟"، فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: گذشته ها گذشته است! ما هر وقت به تماشاگران نیاز داشته‌ایم، آنها همراه ما بوده‌اند. من شک ندارم که روز چهارشنبه هم ورزشگاه آزادی لبریز از تماشاگر خواهد شد.

وی افزود: ما توانایی این را داریم که تیم النصر را در ورزشگاه خانگی خود با اختلاف یک گل شکست دهیم، گل دوم را هم می گذاریم برای هواداران که وارد دروازه تیم عربستان کنند!

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص تعیین پاداش صعود این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: پاداش که حتما می دهیم. امروز با بازیکنان نشستی دارم که در این جلسه پاداش صعود را تعیین خواهیم کرد.

فتح الله زاده با اشاره به دیدار احتمالی استقلال با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیدار ما با ذوب آهن می تواند، جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی باشد که برنده آن بازی ایران خواهد بود. برای ما دیدارهای مرحله گروهی و بازی با ذوب آهن دشوار است. این مراحل را که رد کنیم در مرحله یک چهارم نهایی به بعد که فصل آینده برگزار می شود، می توانیم با تقویت تیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با تشریح اهداف استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به شرایطی که در ابتدای فصل داشتیم، در فصل جاری تنها هدف خود را صعود از مرحله گروهی تعیین کردیم اما در سال آینده انتظار داریم یکی از چهار تیم برتر آسیا باشیم.

"لیگ که تمام شد، رسما برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد"، فتح الله زاده با طرح این موضوع افزود: فعلا صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کسب سهمیه این رقابت‌ها و قهرمانی در جام حذفی اولویت ماست. لیگ که تمام شد رسما اقدام به جذب بازیکن می کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال با پذیرش اینکه آبی پوشان برای فصل جاری عملکرد خوبی در جذب بازیکنان خارجی نداشته‌اند، گفت: ما در ابتدای فصل زمان نداشتیم. پنج روز فرصت داشتیم تا بازیکن خارجی بگیریم، در پنج روز فقط می توانید یک بازیکن را ببینید و ارزیابی کنید. ما با این شرایط دو بازیکن برزیلی گرفتیم. فیلیپ آلوز را هم که مدیران قبلی جذب کرده بودند. من قبول دارم "دوس سانتوس" خرید خوبی نبود اما "آندره لوییز" بازیکن بدی نیست. خوشبختانه برای فصل آینده زمان داریم و بهترین نفرات خارجی را جذب می کنیم.

تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب هفته ششم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر عربستان می رود.

:
:
:
آخرین اخبار