تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورحيدري:در برنامه‌اي كه دم از قانون‌گرايي مي‌زنند، دروغ مي‌گويند/ برابر صبا مشكلي نداريم

سرپرست تيم فوتبال استقلال معتقد است حضور ويسي در موفقيت‌هاي صبا تاثير گذار بوده است و استقلال برابر اين تيم بازي مشكلي خواهد داشت.

http://media.isna.ir/content/20-13.jpg/6

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با ايسنا درباره فيلمي كه در برنامه روز دوشنبه 90 نشان داده شده بود اظهار كرد: اصولا پس از پايان بازي مي‌ايستم تا مراسم دست دادن با داور و بازيكنان حريف به پايان برسد و بازيكنان را به سمت رختكن هدايت كنم تا اتفاق خاصي نيفتد. اتفاق آن روز هم اصلا ارتباطي به دوربين نداشت. آقاي عزيزي روي ويلچر نشسته بود و مي‌خواست با برهاني صحبت كند كه ظاهرا هم‌محلي يا هم‌كلاسي او بود. آرش برهاني نيز با آن فرد صحبت كرد و آن زمان اصلا دوربيني در كار نبود. وقتي كه صحبت او به پايان رسيد اين آقاي دوربين به دست عزيز از پشت ماشين با دوربين بيرون آمد.

پورحيدري ادامه داد: آن‌ها مي‌دانند كه در محوطه زمين نبايد با بازيكن صحبت كنند. جرات نمي‌كنند اين كار را در ليگ قهرمانان انجام بدهند چون ناظر AFC همه چيز را كنترل مي‌كند اما در داخل اين مشكلات را داريم. در جلسات قبل از بازي ناظر ديدار اعلام مي‌كند كه نبايد در محوطه زمين با بازيكنان صحبت شود و بايد در ميكسد زون اين كار انجام بگيرد. من هم زير اين برگه را امضا مي‌كنم بنابراين نسبت به اين موضوع تعهد دارم. آن شخصي كه دوربين در دست داشت، با برهاني صحبت كرد و حتي پرسيد كه آيا آن صحنه پنالتي بود يا خير كه برهاني نيز گفت منتظر بودم داور پنالتي بگيرد. حتي قبل از اين ماجرا نيز او مي‌خواست صحبت كند كه من مخالفت كردم و گفتم كه پايان بازي با هر كس كه مي‌خواهد صحبت كند و هيچ اشكالي وجود ندارد.

وي مدعي شد: متاسفانه آنقدر ضعيف بودند كه اين مسئله را وصل كردند به دوست عزيزي كه روي ويلچر نشسته بود، در حالي كه اصلا اين طور نبود. صحبت برهاني با آن شخص به پايان رسيده بود كه دوربين قصد مصاحبه گرفتن داشت ولي آن‌ها با شيطنت اين مسائل را به هم ربط دادند. در آخر او گفت كه ما عادت كرديم. بله شما به بي‌قانوني، شكستن حرمت‌ها و دروغ عادت كرده‌ايد و من اين مسئله را قبول دارم. چند بار گفتم كه فقط در پايان بازي مي‌توان با بازيكنان صحبت كرد و حتي هر كسي را كه مي‌خواستم خودم مي‌آوردم ولي قانون‌شكني نبايد صورت گيرد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در ادامه بيان كرد: حداقل در برنامه نودي كه روز دوشنبه بيشتر روي اين متمركز شده بود كه قانون و مقررات بايد اجرا شود، نبايد شاهد چنين مسائلي باشيم. چرا در اين مسائل فردوسي‌پور كه احترام زيادي براي او قائل هستم، بحث نمي‌كند؟ من مدت‌هاست كه به مصاحبه بازيكنان كاري ندارم كه پس از برد يا باخت انجام دادند اما انتظارم اين بود فنايي كه به عنوان كارشناس در برنامه حضور داشت درباره چنين صحنه‌‌اي صحبت مي‌كرد؟ حتي خود فردوسي‌پور كه مقررات را مي‌داند چرا نيامد اين كار را انجام دهد؟

پورحيدري ادامه داد: بحث من اين است كه نبايد اين دو موضوع را به هم وصل مي‌كرديم. مردم عاقل هستند و همه چيز را مي‌فهمند. فيلمي از اين معلول پخش شد كه كسي براي ديدن او نرفته بود. بنابراين اين‌ها دروغ‌هايي است كه مي‌خواهند به خورد مردم بدهند. اگر پربيننده‌ترين برنامه تلويزيون درباره قانون و مقررات و نبود رفيق‌بازي صحبت مي‌كند، بايد در همه زمينه‌ها اين كار را انجام بدهد.

سرپرست استقلال درباره شرايط اين تيم براي رويارويي با صباي قم اظهار كرد: شرايط استقلال هم از لحاظ روحي ـ رواني خوب است و 3 امتياز بازي قبل را هم كسب كرديم. مصدومان‌مان هم كم‌كم به ما اضافه مي‌شوند. تيموريان پس از چهار ماه حدود 50 دقيقه بازي كرد كه بسيار اميدوار كننده بود. همچنين مجتبي جباري دو روز است كه كار با توپ را آغاز كرده و خيلي خوب تمرين مي‌كند و از نظر فني و رواني كمك خوبي براي تيم ماست. در ادامه دست مظلومي بازتر است و مي‌تواند چند بازي داخلي را با شرايط بهتري انجام دهد.

منصور پورحيدري درباره صباي قم گفت: صبا تيم خوبي است و نتايج خوبي را هم كسب كرده و در بالاي جدول حضور دارد. حضور عبدالله ويسي در اين تيم بسيار تاثيرگذار بود و فكر مي‌كنم كه بازي سختي برابر اين تيم داشته باشيم.

وي همچنين با اشاره به وضعيت جباري گفت: او دو روز است كه كار خودش را شروع كرده و خيلي خوب تمرين‌ها را پيگيري مي‌كند.از آنجا كه زياد مصدوم شده است تجربه لازم را دارد كه چگونه برگردد و از همين رو خيلي خوب مي‌تواند خودش را آماده كند.

او درباره مصدوميت رحمتي در بازي برابر مس سرچشمه و در پاسخ به اين سوال كه آيا اين فشردگي‌ها باعث نمي‌شود مشكلات خطرناك‌تري براي رحمتي به وجود بيايد گفت: الحمدلله مشكل خاصي ندارد و بايد چند جلسه فيزيوتراپي كند. در ابتدا بايد بگويم من كي‌روش را از نظر فني بسيار قبول دارم. او مي‌تواند كمك زيادي به ما بكند اما فكر مي‌كنم او در برنامه‌ريزي‌اش اشتباه كرد. در بازي‌هاي گروهي مرحله مقدماتي جام جهاني بازي‌هاي سختي نداشتيم اما تيم ملي به چند اردوي يكي، دو هفته‌اي رفت. معتقدم كه براي بازي با فلسطين يا ديدار با قطر تيم ملي به اردو نياز نداشت. فكر مي‌كنم كه در اين مورد كي‌روش اشتباه كرد و اين مسئله باعث شد كه بازي‌هاي آخر فصل را با فشردگي ادامه بدهيم. ضمن اينكه بلافاصله پس از پايان بازي‌هاي ليگ قهرمانان، او فرصت لازم براي ريكاوري تيم را ندارد. به خصوص كه بازي‌هاي اين مرحله سخت‌تر از گذشته است بنابراين برنامه‌ريزي غلط آن زمان روي ملي‌پوشان باشگاه‌ها فشار مي‌آورد و خود كي‌روش هم در آن زمان فرصت لازم براي بازسازي تيم را ندارد.

سرپرست استقلال درباره وضعيت اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و ديدارهاي برگشت دور مقدماتي اظهار كرد: فكر مي‌كنم بازي سي‌ام فروردين برابر الجزيره كه در ابوظبي برگزار مي‌شود، بازي مهمي براي سرگروه شدن ما است. معتقدم كه استقلال بيرون از خانه منطقي‌تر بازي مي‌كند اما در تهران احساسي عمل كرديم. در ضربه‌هاي آخر هم بي‌دقت بوديم. در امارات شرايط بهتري خواهيم داشت هرچند كه الجزيره تيم بسيار خوبي است و چند بازيكن تاثيرگذار دارد. مي‌توانيم آنجا منطقي‌تر عمل كنيم. ان‌شاءالله تلاش مي‌كنيم تا به عنوان تيم اول صعود كنيم اما حدود 80 درصد شانس داريم كه به عنوان تيم دوم به مرحله بعد برويم.

وي با اشاره به احتمال رويارويي با سپاهان در صورت صعود به عنوان تيم دوم گروه گفت: اين خوب نيست و باز هم اتفاقي مانند چيزي كه در مرحله پلي‌آف افتاد و ذوب آهن حذف شد، رخ مي‌دهد.

:
:
:
آخرین اخبار