تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۶۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد قرارداد با 17 مرکز درمانی برای مددجویان کمیته امداد خرمشهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر از انعقاد قرارداد با 17 مرکز درمانی برای خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش این کمیته خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، احمد طی‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر در راستای دستگیری نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت زیرپوشش این منطقه همواره در تلاش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر با اشاره به اقدامات این ارگان مردمی در راستای رفاه حال مددجویان زیرپوشش، تصریح کرد: هزینه برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت و درمان به مبلغ 15 میلیون و 970 هزار ریال از جمله اقدامات این ارگان مردمی در راستای رفاه حال مددجویان زیرپوشش این کمیته است.

وی اضافه کرد: همچنین انعقاد قرارداد با 17 مرکز درمانی برای خدمات رسانی به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه‌های صورت گرفته برای کمک به مددجویان است.

طی‌پور خاطرنشان کرد: اعتباری افزون بر 128 میلیون ریال به‌عنوان کمک هزینه سوء تغذیه اطفال به 640 مددجوی زیرپوشش این کمیته اعطا شده است.

وی با بیان اینکه به 557 نفر دیگر مددجویان زیرپوشش این کمیته نیز 110 میلیون ریال در قالب خسارات متفرقه پرداخت شده، گفت: در راستای رفاه حال مددجویان زیرپوشش این کمیته باید همه دستگاه‌های اجرایی منطقه همگام و همسو با یکدیگر بوده و به این ارگان یاری بیشتری رسانند.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر تاکنون بیش از 649 میلیون و 694 هزار ریال هزینه درمانی به مددجویان خرمشهر پرداخت شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات در دستور کار بیش از پیش در خصوص ارتقای سطح زندگی مددجویان زیرپوش کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گام برداشته شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
تشکر وخسته نباشید
:
:
:
آخرین اخبار