تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۶۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان شوشتری در مسابقات قرآن
مسئول جامعه‌القرآن شوشتر از افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان شوشتری در مسابقات قرآن کشور خبر داد و گفت: شوشتر پنج مقام را در این دوره از مسابقات کسب کرد.

مصطفی حصیرباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: جوانان و نوجوانان شوشتری در بخش قرآنی در مسابقات حفظ سراسر کشور افتخار آفرینی کردند.

وی درباره این مسابقات گفت: این مسابقات سیزدهمین دوره از مسابقات کشوری جامعه‌القرآن کریم اهل‌بیت (ع) بود که در مشهد در بخش‌های بزرگسالان، شکوفه‌ها و... برگزار شد.

 این مقام مسئول با اشاره به مقام‌های کسب شده تأکید کرد: در مقطع بزرگسالان مهدی نجاری‌نژاد با حفظ 10 جزء از قرآن کریم از بین22 نفر شرکت کننده مقام دوم کشوری را کسب کرد.

حصیرباف تأکید کرد: در بخش شکوفه‌ها که رده سنی زیر 16 سال را شامل می‌شود «محمد خضری» با حفظ10 جزء از قرآن کریم مقام نخست از بین24 نفر شرکت کننده کشوری، «مصطفی خادم» با حفظ 10 جزء از قرآن کریم مقام چهارم در این رده سنی و «محمدامین عبودی‌زاده» با حفظ 10 جزء از قرآن کریم مقام پنجم این رده سنی را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: «محمد صابری فر» با حفظ پنج جزء از قرآن کریم مقام سوم کشوری را برای شهرستان شوشتر کسب کردند.

 جامعه‌القرآن شهرستان شوشتر تنها جامعه‌القرآن فعال در سطح استان خوزستان است که در قم زیر نظر حجت‌الاسلام طباطبایی اداره می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار