تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۶۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ميزان توليد زباله در روز طبيعت در اهواز 4 برابر افزايش يافت
معاون خدمات شهري شهرداري اهواز گفت: ميزان توليد زباله در پارك‌ها و بوستان‌هاي شهر در روز گذشته چهار برابر افزايش يافت.
 
عليرضا عالي‌پور در گفت‌وگو با  ايسنا اظهار كرد: در آخرين روز تعطيلات نوروزي با توجه به تمركز شهروندان در پارك‌ها و بوستان‌هاي شهر، ميزان توليد زباله در اين اماكن بسيار افزايش يافت و اين شرايط تا ساعات پاياني شب گذشته ادامه داشت.
 
وي افزود: نيروهاي خدمات شهري نيز از ساعات ابتدايي بامداد امروز با حضور در پارك‌ها، ميادين و بلوارهاي ساحلي شرقي و غربي عمليات جمع‌آوري زباله را آغاز كردند و حدود ساعت هفت صبح امروز آخرين مرحله جمع‌آوري و تخليه مخازن زباله انجام شد.
 
عالي‌پور تصريح كرد: تعطيلات نوروزي و همچنين روز طبيعت در برنامه كاري شهرداري از جمله روزهاي استثنا محسوب مي‌شوند و نمي‌توان معيار و مبنايي براي اين ايام قرار داد. در اين روزها مخازن زباله در سطح شهر به سرعت پر مي‌شوند و با وجود مشاركت شهروندان، توليد زباله در نوروز همچنان قابل توجه است.
 
معاون خدمات شهري شهرداري اهواز خاطرنشان كرد: البته بيشتر پسماندهايي كه روز گذشته در سطح شهر رها شدند درون كيسه بودند و به اين ترتيب عمليات جمع‌آوري با سرعت بيشتري انجام شد. اين كيسه‌هاي زباله در محل پارك‌هاي اصلي شهر و بلوارهاي ساحل شرقي و غربي به صورت رايگان در اختيار شهروندان قرار گرفت.
 
وي با بيان اين‌كه در نوروز امسال خسارات چنداني به پارك‌ها و فضاي سبز شهر وارد نشد، گفت: در طول تعطيلات هيچ سانحه و حادثه‌اي در پارك‌هاي شهر نداشتيم و حتي يك مورد غرق‌شدگي در رودخانه هم گزارش نشد.
:
:
:
آخرین اخبار