تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسه‌ای برای رفع مشکلات استقلال خوزستان/ آبی‌ها برای بقای تیم همدل شدند
پس از جلسه‌ای در هیات فوتبال خوزستان قرار شد که اتحاد لازم بین سرمربی تیم استقلال خوزستان و مدیران این باشگاه ایجاد شود و همه برای بقای تیم در لیگ برتر تلاش کنند.

دقایقی پیش جلسه‌ای در هیات فوتبال استان برای رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد که در این جلسه طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، طرفی نایب‌رییس این هیات و همچنین ویسی سرمربی استقلال خوزستان و ممبینی عضو هیات مدیره این باشگاه حضور داشتند.

در این جلسه درخصوص مشکلات این باشگاه و تیم و همچنین حواشی و اختلافات به وجود آمده بین ویسی و سلطانی مدیرعامل باشگاه صحبت و قرار شد که استقلالی‌ها بدون توجه به این حواشی برای بقای تیم در لیگ برتر در بازی‌های باقی مانده تلاش کنند و هرچه سریع‌تر نیز سوءتفاهم‌های ایجاد شده بین ویسی و سلطانی نیز برطرف شود.

رییس هیات فوتبال خوزستان نیز تاکید کرد که "آن‌ها نیز از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات استقلال خوزستان و ایجاد همدلی بین این مجموعه دریغ نخواهند کرد" و ویسی نیز تاکید کرد که "خود و بازیکنانش برای حفظ سهمیه استان در لیگ برتر تلاشی مضاعف خواهند داشت و اکنون نیز همگی برای رسیدن به این مهم همدل هستند."
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار