تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۵۷۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داماش مقابل فولاد 3 بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد
سرمربی داماش گیلان گفت: داماش گیلان در مقابل فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به هماره ندارد و این مشکل‌آفرین خواهد شد.

به گزارش  فارس از اهواز، افشین ناظمی عصر امروز در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: داماش گیلان در مقابل فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد و امیدواریم در این بازی با نبود این سه بازیکن مشکل به وجود نیاید.

وی با اشاره به این سه بازیکن تاکید کرد: بازیکنانی همچون علیرضا جهان‌بخش، جهانگیر عسگری و میلاد زنیدپور را در اختیار نداریم اما امیدواریم بازیکنانی که جایگزین آن‌ها می‌شوند وظایف خود را به خوبی انجام و از نام داماش دفاع کنند.

وی افزود: به لحاظ فنی مشکل خاصی نداریم و از بعد از تعطیلات نیم فصل مجددا تمرینات خود را شروع کردیم و روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کردیم اما امیدوارم تا پایان سال جاری مشکلات مالی باشگاه برطرف و بازیکنان تیم به حق و حقوقشان برسند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید تلاش کرد تا مشکل مالی در تیم برطرف شود تا مشکل به دیگر بخش‌های تیم و به ویژه فنی نفوذ نکند.

وی با بیان اینکه فولاد یکی از تیم‌های خوب کشور است و مربی بزرگی همچون جلالی در راس آن قرار دارد، گفت: تیم‌های جلالی همیشه خوب فوتبال بازی می‌کنند و فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست. فولاد یکی از سرمایه‌های کشور است که در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای پیروزی به اهواز آمده‌ایم و برای اینکه مقابل این تیم قوی به پیروزی برسیم و دست پر به گیلان برگردیم، برنامه داریم.

مربی تیم داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی بین تیم‌های خوزستان و گیلان همیشه خوب و جذاب بوده است، افزود: خوزستان و گیلان دو قطب فوتبال کشور به حساب می‌آیند و همین موضوع سبب می‌شود که تماشاگران از بازی دو تیم لذت ببرند. در واقع ما به اهواز آمدیم تا از فوتبال گیلان دفاع و بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

:
:
:
آخرین اخبار