تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۵۳۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:
برداشت انار در اندیمشک آغاز شد
برداشت انار از انارستان‌های اندیمشک آغاز شد
رئیس جهاد کشاورزی از برگزاری آیین جشن سپاسگزاری برداشت انار در باغات انار منگره این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت انار از انارستان‌های اندیمشک آغاز شد.

هدایت اله موسوی اظهار کرد: برداشت محصول انار از باغات انار بخش الوار گرمسیری و انارستان‌های منگره از نیمه دوم سال آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته اول مهرماه محصول بیش از ۹۰ درصد از باغات در اندیمشک برداشت شود.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ هکتار باغ انار در بخش مرکزی و الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک موجود است، افزود: در هر هکتار از باغات انار شهرستان اندیمشک ۸ تن محصول انار برداشت می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: شرایط محیطی و خاک منطقه در اراضی کشاورزی اندیمشک برای توسعه کشت محصولات باغی و کشاورزی مناسب بوده که در جهت توسعه و افزایش توان تولید محصولات کشاورزی با همایت فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های حمایتی و آموزشی برای کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در اندیمشک برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه جشن سپاس‌گزاری برداشت انار در باغات انار منگره اندیمشک برگزار شد گفت: برداشت انار از انارستان‌های اندیمشک آغاز و منطقه گردشگری منگره به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در اندیمشک میزبان علاقه‌مندان به طبیعت است.

وی در ادامه از افزایش تولید و کشت محصول چغندر پاییزه در اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: امسال یک هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت محصول چغندر اختصاص داده شد.

رئیس شورای کشاورزی اندیمشک با اشاره به کشت محصول چغندر در یک هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک گفت: با توجه به سطح زیر کشت محصول چغندر در مزارع اندیمشک و پیش‌بینی‌های انجام شده حکایت از افزایش ۸۰ درصدی تولید محصول چغندر در اندیمشک دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار