تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۵۰۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
مشکل پرداخت حقوق کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران هرچه سریع‌تر برطرف شود
امام جمعه موقت اهواز به مشکلات کارگران زحمتکش گروه ملی فولاد ایران اشاره کرد و گفت: برای اینکه این مشکل به بحران تبدیل نشود مسئولان قوه‌ قضائیه برای برطرف کردن آن اقدام کنند
مشکل پرداخت حقوق کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران هرچه سریع‌تر برطرف شودامام جمعه موقت اهواز به مشکلات کارگران زحمتکش گروه ملی فولاد ایران اشاره کرد و گفت: برای اینکه این مشکل به بحران تبدیل نشود مسئولان قوه‌ قضائیه برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که در مصلا مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا بر ضد ملت ایران اظهار داشت: دشمنی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران چیز جدیدی نبوده و اینها به دلیل سیلی‌هایی است که ملت ایران به استکبار زده است.

وی افزود: نمازهای جمعه که در سالروز تشکیل آن نیز هستیم از مهمترین ارکان مبارزه با استکبار است و به مانند یک سنگر در برابر دشمنان قرار گرفته است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: این فریضه عبادی سیاسی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه شکل گرفت و نقش بسیاری در آگاهی مردم دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به برگزاری و حضور حجاج ایرانی در حج امسال نیز اشاره کرد و افزود: حج  از ارکان دین مبین اسلام است و به عنوان یکی از  فرایض و واجبات الهی است.
 
حسن زاده تاکید کرد: نشست‌های گوناگونی برای اعزام حجاج و تامین امنیت آنها  برگزار و هماهنگی لازم  انجام شده و عربستان نیز قرارداد‌های مربوطه را امضا کرده و از مسئولان ما خواسته تعهد امضا کنند که مسئولان ایرانی تعهدی امضا نکرده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت همکاری و هماهنگی بین دستگاهی برای انجام این فریضه تاکید کرد: حج امسال تصمیم یک ارگان و یک نهاد خاص نیست و به همین علت همه باید همکاری کنند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین بر نظارت ویژه بر اجرای تعهدات مقامات عربستانی در جریان حج نیز تاکید کرد.

وی همچنین به مشکلات کارگران زحمتکش گروه ملی فولاد ایران نیز اشاره کرد و گفت: برای اینکه این مشکل به بحران تبدیل نشود مسئولان قوه‌ قضائیه برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

حسن زاده همچنین با اشاره به نقش جدی خوزستان در میزبانی از زائران اربعین حسینی گفت: استانداری تعهد داده که به مرزهای چذابه و شلمچه آبرسانی شود تا در ایام اربعین مشکلی وجود نداشته باشد اما این اقدامات نیاز به بودجه و حمایت ملی دارد که امیدواریم مسئولان به آن توجه ویژه کنند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
اين مسئولين بانك ملي و وزارت هاي مربوطه هيچ توجهي به اين شركت نمي كنند سه سال است كه شركت را به حال خود گذاشته اند
:
:
:
آخرین اخبار