تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۵۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمديد مهلت بخشودگي جريمه سنوات عوارض نوسازي تا پايان اسفند
مدير درآمدهاي عمومي شهرداري اهواز گفت: با همكاري شهروندان، پرداخت عوارض از 19 به 28 درصد رسيده و ميزان وصول عوارض در اين مدت حدود 21 ميليارد و 500 ميليون تومان بوده است.

به گزارش ايسنا محسن بشيري‌خوزستاني ، اظهار كرد: مهلت پرداخت عوارض سنوات گذشته و بهاي خدمات تا روز گذشته بود، ولي با پيگري شهرداري اهواز اين مهلت تا پايان اسفندماه تمديد شده است.

وي افزود: با تمديد مهلت پرداخت عوارض از شهروندان تقاضا مي‌شود كه در زمان باقي مانده از صددرصد بخشودگي سنوات و 60 درصد تخفيف خوش‌حسابي استفاده و عوارض خود را تسويه كنند.

بشيري‌خوزستاني تصريح كرد: با پرداخت اين عوارض شهرداري در اجراي پروژه‌هاي عمران شهري و ايجاد محيط‌هاي فرهنگي و تفريحي بهتر عمل خواهد كرد و مسير آباداني شهر را در پيش مي‌گيرد.

مدير درآمدهاي عمومي شهرداري اهواز با بيان اين‌كه توصيه مي‌شود شهروندان هرچه سريع‌تر براي پرداخت عوارض مراجعه كنند، ادامه داد: با توجه به وظايفي كه در زمينه استقبال از مهمانان نوروزي و كاروان‌هاي راهيان نور بر عهده شهرداري است، در روزهاي پاياني سال فرصت پرداختن به اين موضوع وجود ندارد و در نتيجه لازم است شهروندان نسبت به پراخت عوارض خود اقدام كنند.

وي اظهار كرد: پس از پايان مهلت در نظر گرفته شده براي پرداخت عوارض، سيستم به طور خودكار به حالت نخست برمي‌گردد و عوارض سنوات و بهاي خدمات به روال عادي گذشته دريافت خواهد شد. مالكان املاك ساخته شده از سال 49 تاكنون يك‌بار مي‌توانند تسويه حساب كنند كه پس از پايان اسفندماه تمام جرائم سنوات گذشته در حساب بدهكاري ملك قرار مي‌گيرد.
:
:
:
آخرین اخبار