تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکست سنگين الوصل و مارادونا در حضور خلعتبري

در ادامه هفته چهاردهم ليگ فوتبال امارات، شاگردان مارادونا پنجمين شکست فصل خود را تجربه کردند.

http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C11%5CSport%5C286.jpg

به گزارش خبرگزاري ايسنا ، تيم الوصل امارات که محمدرضا خلعتبري ملي پوش ايراني را در اختيار دارد، در آخرين بازي هفته چهاردهم ليگ حرفه‌اي امارات مقابل ميزبانش عجمان متحمل شکست سنگين چهار بر دو شد.

در اين ديدار ابتدا خوان مانوئل اليويرا مهاجم اوروگوئه‌اي الوصل، اين تيم را در دقيقه پنج بازي پيش انداخت اما تيم عجمان با گل به خودي درويش احمد در دقيقه 21، بازي را به تساوي کشاند و سپس با گل دقيقه 25 بوريس کابي مهاجم ساحل عاجي، نيمه اول را به سود خود به پايان رساند.

در نيمه دوم نيز اين تيم عجمان بود که با گل دقيقه 57 تيا اليور اختلاف را بيشتر کرد، اما اليويرا با گل دقيقه 78 از روي نقطه پنالتي اختلاف را دوباره به حداقل رساند، هرچند که وليد عبدالله با به ثمر رساندن گل چهارم تيم عجمان در دقيقه 87 بازي از روي نقطه پنالتي، به پيروزي‌هاي متوالي شاگردان ديه گو مارادونا پايان داد و پنجمين شکست تيم الوصل در اين فصل را رقم زد.

خلعتبري در اين ديدار 90 دقيقه در ترکيب الوصل حضور داشت و با وجود آنکه بازي خوبي به نمايش گذاشت اما نتوانست مانع شکست سنگين تيمش شود.

الوصل با اين شکست با همان 21 امتياز در مکان پنجم ليگ دوازده تيمي امارات باقي ماند و عجمان با اين پيروزي 18 امتيازي شد و به رده هفنم صعود کرد.

در ديگر بازي‌هاي شب پاياني هفته چهاردهم ليگ فوتبال امارات، تيم صدرنشين العين با پيروزي دو بر صفر برابر ميزبانش دبي، فاصله امتيازات خود را با تيم دول جدول النصر به پنج امتياز رساند.

الجزيره مدافع عنوان قهرماني نيز با نتيجه دو بر يک مقابل ميزبانش بني ياس شکست خورد تا فرصت صعود به مکان دوم جدول را از دست بدهد و با همان 26 امتياز در مکان سوم جدول باقي ماند.

:
:
:
آخرین اخبار