تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۷۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانون پرورش فکری به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) برگزار کرد
همایش ادبی «در سوگ آفتاب» در شهرستان گتوند
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند گفت: به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) همایش ادبی «در سوگ آفتاب» در این شهرستان برگزار شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند گفت: به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) همایش ادبی «در سوگ آفتاب» در این شهرستان برگزار شد.

مرضیه حسین‌زاده امروز با اشاره به  برگزاری همایش ادبی «در سوگ آفتاب» در شهرستان گتوند اظهار کرد:‌ همایش ادبی «در سوگ آفتاب» به مناسبت سالگرد ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران با حضور ۳۰ نفر از اعضا کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شهرستان گتوند برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این همایش چند شعر از شاعران کودک و نوجوان با موضوع رحلت امام خمینی (ره) توسط مربی و اعضا کودک خوانده شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند توضیح داد: در این همایش که با خوانش سوگواره‌های کودکان و نوجوانان در وصف امام مهربانی‌ها همراه بود مربیان کانون نیز بیان خاطراتی از زندگی امام خمینی (ره) بچه‌ها را با گوشه‌ای از زندگی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران آشنا کردند.

حسین‌زاده با اشاره به جمله‌ی «امید من به شما دبستانی‌هاست» از امام راحل تأکید کرد: کودکان و نوجوانان گتوندی با حضور شاعرانه خود آمده بودند تا یک‌بار دیگر با آرمان‌های بلند و ارزشمند امام خمینی (زه) عهدی تازه ببندند و بگویند حتی در نبودنت امید همیشگی‌ات هستند.

وی معرفی کتاب‌های گل‌های باغ خاطره، در طلوع آزادی، امام آمد، آن جمعه، نماز سبز، نیمکت‌های پاییزی، شکست طبس و ... به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این برنامه را یکی از برنامه‌های جنبی همایش ادبی «در سوگ آفتاب» عنوان کرد و یادآور شد: این همایش با برپایی سفری افطار و میزبانی کانون از اعضای شرکت‌کننده به پایان رسید.
:
:
:
آخرین اخبار