تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر كشته شدن پسر قذافي دروغ است
منابع سياسي از ليبي گزارش دادند كه خبر كشته شدن سيف العرب پسر ديكتاتور ليبي دروغي در راستاي مظلوم‎نمايي خانواده قذافي بوده است.

به گزارش فارس به نقل از شبكه الجزيره، معارضان رژيم قذافي اعلام كردند كه خبر كشته شدن سيف العرب در حمله شب گذشته جنگنده‌هاي ناتو كذب بوده و اين خبر در راستاي مظلوم نمايي قذافي منتشر شده است.

سازمان پيمان آتلانتيك شمالي نيز اعلام كرده كه احتمال دارد اين خبر دروغ بوده باشد و منبع اين خبر تنها منابع رسمي دولت طرابلس بوده است.

از سوي ديگر سازمان ملل اعلام كرده كه كارمندان خود را از ليبي خارج خواهد كرد و اين تصميم درپي حملات امروز به سفارت هاي خارجي در طرابلس اتخاذ شده است.

انگليس نيز سفير خود را در ليبي فراخوانده و اعلام كرده اين اقدام در پاسخ به حمله به محل اقامت سفير و ساختمان سفارت اين كشور در طرابلس انجام شده است.

همچنين منابع از درگيري ميداني خبر داده‌اند كه گردان هاي قذافي در اطراف ورودي هاي شهر مصراته موضع گرفته‌اند و درگيري شديدي با انقلابيون درجريان است و محاصره اين شهر همچنان ادامه دارد.

از سوي ديگر درگيري‌هاي شديد در نقاط مرزي ليبي و تونس در شهر "وازن " در جريان است و بنا بر گزارش الجزيره چندين موشك به داخل خاك تونس توسط گردان‌هاي قذافي شليك شد.
:
:
:
آخرین اخبار