تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۴۶۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از قهرمانی درجام حذفی؛
علی دایی: مردانه قهرمان شدیم/دیگر در نفت نمی مانم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با یادآوری اینکه بازیکنان این تیم با وجود مشکلات بی شمار با مردانگی با قهرمانی جام حذفی دست یافتند، گفت:این آخرین حضورم در نفت تهران بود
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با یادآوری اینکه بازیکنان این تیم با وجود مشکلات بی شمار با مردانگی با قهرمانی جام حذفی دست یافتند، گفت:این آخرین حضورم در نفت تهران بود.

علی دایی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی در جمع خبرنگاران، افزود:بازیکنان نفت مستحق این موفقیت بودند و با وجود مشکلات زیادی، جام را از آن خود کردند.

وی با یادآوری اینکه تیمش مشکلات عجیبی را در فصل جاری تحمل کرد، اظهار داشت: با عزت و کرامت به قهرمانی رسیدیم و از هواداران جنوبی که امروز حامی نفت بودند قدردانی می کنم.

دایی با یادآوری اینکه بازیکنان نفت در دیدار با تراکتورسازی به خوبی برنامه های کادر فنی را اجرا کردند، توضیح داد:همین امر سبب شد با توجه به غیبت چند مهره اصلی تیم اجازه خودنمایی به حریف را نداده و قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد آینده اش در این تیم، گفت:این آخرین حضورم در نفت بود و خدا را شاکرم که با رسیدن به جام این تیم را ترک خواهم کرد.

سرمربی نفت با یادآوری اینکه مسئولان نفت هیچ اقدامی برای تیم انجام نداده اند، افزود:برایم سخت است که از جمع بازیکنان نفت جدا شوم، اما چاره ای باقی نماند.

دایی تصریح کرد: مردانه جنگیدیم و بدون پشتیبانی فصل را با خوبی به پایان رساندیم، مسئولان که اصلا مشخص نبود در نفت چه کاره هستند.

دایی درباره اینکه فصل آینده در کدام تیم لیگ برتری مربیگری خواهد کرد؟، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و برای سال آینده تصمیمی نگرفته ام.

تیم فوتبال نفت تهران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی برای نخستین بار فاتح جام حذفی باشگاه های ایران شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار