تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۴۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادداشت کاربران/ دود قليان در انديمشك جولان مي دهد
پژمان مهرابي*، یکی از کاربران خوزنیوز نوشت:

با وجود اينكه برخورد مسئولان در سطح كشور با عرضه قليان تقويت شده و گسترش يافته اما هنوز قليان در ميان جوانان انديمشكي جولان مي‌دهد و به نظر مي‌رسد كه مسولان  شهرستان بايد به سلامت و امنيت اجتماعي جوانان شهرمان اهميت بيشتري داده و در خصوص جمع‌آوري قليان سراهايي كه به مكان هايي امن براي حضوراراذل و اوباش وقاچاقچيان مواد مخدرمبدل شده وچهره اي ناموجه به شهرداده است،  توجه بيشتري داشته باشند.

 بلوار انقلاب شهرستان انديمشك  يكي از بزرگ‌ترين بلوار هاي اين شهر است و به عنوان يكي از مهم ترين محورهاي مواصلاتي استان  و ورودي شهرهاي  خوزستان مطرح مي باشد . با گشت زدن در حريم اين بلوارمي‌توان  قليان سراهاي متعددي را ديد كه با نام سفره خانه راه اندازي شده اند و نو جوانان و جواناني را كه شيلنگ قليان را در دست گرفته‌اند و به طرق مختلف دود آن را از سر و سينه، بيني و حتي گوش بيرون مي‌دهند را در خود جاي داد ه اند .
 
زيبنده است  با توجه به فرارسيدن بازديد كاروان هاي  راهيان نور و مسافرين  از  استان خوزستان و عبور از شهر يكهزار شهيد انديمشك مسولان نيروي انتظامي ، اداره بهداشت و ساير مسولان ذيربط برخورد هاي موثرتر و قاطعي داشته باشندو به چهره ي شهرمان جلايي در خور نام ببخشند.


* كارشناس ارشد علوم اجتماعي
:
:
:
آخرین اخبار