تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید روزانه ۵ هزار نفر از یادمان شهدای هویزه
روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر زائر وارد یادمان شهدا می‌شوند و از فضای معنوی این یادمان بهره‌مند می‌شوند
مسئول زیارت‌گاه یادمان شهدای هویزه گفت: روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر زائر وارد یادمان شهدا می‌شوند و از فضای معنوی این یادمان بهره‌مند می‌شوند.

مجید چعب، مسئول زیارت‌گاه یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: یادمان شهدای هویزه از مهرماه امسال پذیرای کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی بود. با آغاز اسفندماه کاروان‌های راهیان نور دانشجویی نیز همه روزه از این یادمان بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به فضاسازی معنوی یادمان شهدا گفت: روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر زائر وارد یادمان شهدا می‌شوند و از فضای معنوی این یادمان بهره‌مند می‌شوند.

چعب افزود: در زمینه خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور خادمان افتخاری از خواهران و برادران در بازه‌های زمانی یک هفته یا ده روزه در یادمان مستقر می‌شوند.

مسئول زیارت‌گاه یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه یادمان شهدای هویزه تنها یادمانی است که مجوز اسکان دارد، گفت: شبی دو هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور در این زیارتگاه اسکان داده می‌شوند. غذای گرم و امکانات رفاهی در اختیار این کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظخار کرد: اقامه نماز جماعت در یادمان، روایت نحوه شهادت شهدای هویزه توسط راوی مستقر، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به منظور ترویج کتابخوانی و آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا از برنامه‌های فرهنگی این یادمان است.
:
:
:
آخرین اخبار