تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۱۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت بیش از 400 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن و عترت خوزستان
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت بیش از 422 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان خبر داد
رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت بیش از 422 هزار دانش‌آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان خبر داد.

علی بلاسم اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانش‌آموزی استان در هفته پایانی آذرماه با حضور بیش از 422 هزار دانشجو در سراسر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر قرآن کریم، حفظ عمومی، حفظ ویژه، نهج‌‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، انشاء نماز، احکام، اذان و انشای امام زمان(عج) با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: ۴۲۲ هزار و ۹۳۲ دانش‌آموز در این مرحله از مسابقات حضور داشتند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: منتخبان این مرحله از مسابقات به مرحله شهرستانی راه یافتند که در حال برگزاری است و پس از آن نفرات برتر به جشنواره‌های قطبی استان خوزستان اعزام خواهند شد.

بلاسم گفت: مرحله آموزشگاهی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانش‌آموزی استان خوزستان در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۸ آذرماه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار