تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دربی 74
مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد این ورزشگاه آمادگی کامل برای میزبانی دربی ۷۴ را دارد و بدون هیچ مشکلی پذیرای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

اردشیر درویشی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: ورزشگاه آزادی به مانند تمام دیدارهای پیشین استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن، امکانات جانبی زمین شماره یک و ... مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم و هواداران آنها باشد.

وی با اشاره به نشست‌هایی که روزهای گذشته با تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما در حال حاضر بارندگی در شهر تهران است که اگر همزمان با برگزاری مسابقه نباشد، تا پیش از آغاز بازی سکوها را برای حضور تماشاگران خشک و پاکسازی خواهیم کرد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اعلام اینکه درهای ورزشگاه به مانند سال‌های گذشته از اولین ساعات صبح روز برگزاری دربی باز خواهد بود، اظهار داشت: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که بصورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری دربی هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه استقلال و پرسپولیس باشیم.

درویشی ضمن مطلوب خواندن شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی گفت: با وجود بارندگی در شهر تهران خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد و با کیفیتی مطلوب به مانند گذشته پذیرای دو تیم خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار