تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۰۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک:
مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز اندیمشک برچیده می‌شود
شهردار اندیمشک با بیان اینکه مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهرستان اندیمشک برچیده می‌شود، گفت: بر اساس بند 20 ماده 55 تا زمانی که مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهرستان برچیده نشود این تاسیسات پلمب باقی می‌ماند
شهردار اندیمشک با بیان اینکه مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهرستان اندیمشک برچیده می‌شود، گفت: بر اساس بند 20 ماده 55 تا زمانی که مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهرستان برچیده نشود این تاسیسات پلمب باقی می‌ماند.

محمدرضا پاپی امروز اظهار کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پلمب مخازن گاز مایع صحت دارد.

وی افزود: از سال 89 پیگیری‌هایی برای انتقال مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهر آغاز شده و روز گذشته با توجه به مصوبه شورای تأمین و اخطارهای داده شده توسط شورای شهر و شهرداری اقدام به پلمب مخازن گاز مایع کردیم.

شهردار اندیمشک با اشاره به تراکم بالای جمعیت در محدوده شرکت نفت افزود: بر اساس بند 20 ماده 55 تا زمانی که مخازن بزرگ گاز مایع از مرکز شهرستان برچیده نشود این تاسیسات پلمب باقی می‌ماند.

پاپی با بیان اینکه در جهت ارتقای خدمات و رضایت شهروندان این اقدام صورت گرفته، اضافه کرد: آلودگی‌های این مخازن اسباب نارضایتی عموم شهروندان را فراهم نموده بود و بارها این مسئله به متصدیان این شرکت انتقال یافته است.

وی گفت: برای انتقال مخازن بزرگ مایع به خارج از محدوده مسکونی ایستگاه راه آهن سبزآب و شهرک صنعتی دو پیشنهاد ارائه شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار