تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالب‌لو: دوست دارم استقلال قهرمان لیگ شود ما هم قهرمان حذفی
وحید طالب لو معتقد است که می تواند چیزهای زیادی از کارلوس کروش یاد بگیرد.

تیم فوتبال شاهین بوشهر مدت‌هاست که در بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی نمی‌گیرد. در این میان بحث اخراج فیروز کریمی از شاهین هم مطرح شد ولی او همچنان روی نیمکت شاهین خواهد نشست. وحید طالب‌لو دروازه‌بان باتجربه شاهین هم معتقد است که با دو تساوی بیرون از خانه شرایط این تیم تا حدودی بهتر شده است. طالب‌لو در مصاحبه با خبرآنلاین در مورد وضعیت شاهین و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

چرا شاهین نتایج خوبی نمی‌گیرد؟

واقعیت این است که ما تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشته بودیم و همین موضوع باعث شد تا امتیازهای حساسی را از دست بدهیم. یک باخت بد هم مقابل پرسپولیس داشتیم که اشتباهات سهوی داوری تأثیرگذار بود.

ولی قبول داری برای نتایج شاهین هیچ بهانه‌ای وجود ندارد؟

من دنبال بهانه نیستم و معتقدم عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهد تا یک تیم نتیجه بگیرد یا نگیرد. فشار مسابقات باعث شد تا چند بازیکن ما مثل محسن حمیدی و منصور تنهایی مصدوم شوند، از طرفی علی انصاریان هم از تیم ما جدا شد. در حال حاضر جاسم کرار مصدوم است و ما هم تیمی نیستیم که در هر پست دو بازیکن داشته باشیم و در هر بازی هم محروم و مصدوم داریم. با این حال ما تیمی نیستیم که شانس قهرمانی داشته باشیم و دنبال این هستیم که در میانه جدول جایگاه مطلوبی را به دست آوریم.

آیا اولتیماتوم باشگاه شاهین به فیروز کریمی صحت دارد؟

من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

با این وضعیتی که دارید فکر می‌کنی استقلال را در فینال جام حذفی ببرید؟

از الان خیلی زود است که در مورد فینال حرف بزنیم ولی تیم ما با دو تساوی بیرون از خانه شرایط بهتری پیدا کرده و امیدوارم از بازی با مس سرچشمه بردهای شاهین آغاز شود.

فکر می‌کنی این‌بار به تیم ملی دعوت شوی؟

من تلاش می‌کنم و امیدوارم که دعوت شوم. من از شخصیت کروش خوشم می‌آید و این را نمی‌گویم که بعضی‌ها بگویند از او تعریف می‌کنم تا مرا دعوت کند. من حاضرم دعوت نشوم ولی تیم ملی به جام جهانی برود و این را از ته قلبم می‌گویم چون فوتبال ایران پیشرفت می‌کند. کیروش مربی بسیار خوبی است و من می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. امیدوارم اگر کادرفنی تیم ملی صلاح بداند این‌بار دعوت شوم.

دوست داری چه تیمی قهرمان لیگ شود؟

رقابت خیلی نزدیک است و فشار بازی‌ها زیاد است. هر تیمی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.

سوال ما را جواب ندادید؟

معلوم است که دوست دارم استقلال قهرمان لیگ شود. دوست دارم آنها لیگ را ببرند و ما هم در جام حذفی قهرمان شویم.
:
:
:
آخرین اخبار