تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورحیدری:برای گزارشگر بازی متاسفم/ باید فولاد را شکست می دادیم
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای گزارشگر تلویزیون متاسفم که در جریان گزارش بازی خبر کذب قهر ساموئل را با استناد به مطلب یک روزنامه اعلام کرد.

به گزارش مهر، منصور پورحیدری پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان که در ورزشگاه آزادی با برتری دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت:  بازی بسیار نفس گیری بود. با توجه به دو باخت پشت سر هم، شرایط خوبی نداشتیم و باید فولاد را می بردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان برای بردن این بازی هم قسم شده بودند افزود:  ما دو بازی سنگین را پیش رو داریم و باید آنها را نیز ببریم تا بتوانیم صدرنشینی خود را تثبیت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف نسبت به مطلب یکی از روزنامه ها در خصوص قهرساموئل تاکید کرد:  من برای یکی از روزنامه ها که نوشته است ساموئل از استقلال قهر کرده متاسفم. اما بیشتر برای گزارشگر تلویزیون متاسفم که در جریان گزار ش بازی چنین خبر کذبی را اعلام و به مطلب آن روزنامه استناد می کند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تمرین های تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته انجام شد اظهار داشت:  با توجه به شرایطی که داشتیم باید به آرامش دست پیدا می کردیم و به همین منظور تصمیم گرفتیم پشت درهای بسته تمرین کنیم این موضوع حق طبیعی هر تیمی است.
 
پورحیدری در خاتمه در همین خصوص افزود:  به احتمال زیاد روز جمعه نیز تمرین تیم استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود اما روز شنبه خبرنگاران و هواداران تیم می توانند در محل تمرین حاضر شوند.
:
:
:
آخرین اخبار