تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۳۷۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرويز مظلومي:جانانه بازي كرديم و پيروز شديم/هواداران وقتي ببينند حق‌شان ضايع شده اعتراض مي‌كنند

سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي 2 بر يك تيمش برابر فولاد، گفت: بازيكنان ما پس از دو شكست پياپي جانانه بازي كردند و كارهاي تاكتيكي را به خوبي انجام دادند.

به گزارش ايسنا، پرويز مظلومي پس از پيروزي تيمش در خانه برابر فولاد خوزستان در نشست خبري اين بازي حاضر شد و گفت: واقعا بازي زيبايي از هر دو تيم برگزار شد. هر دو تيم يك بازي هجومي را در برنامه خود گنجانده بودند. هم ما و هم فولاد فرصت‌هاي زيادي براي گلزني داشتيم. حريف هم خيلي خوب بازي كرد ولي ما شناخت زيادي از تيم داشتيم و مي‌دانستيم كه آن‌ها چگونه بازي مي‌كنند. به خوبي آن‌ها را كنترل كرديم ولي در چند لحظه غفلت ما باعث شد كه حريف فرصت‌هايي براي گلزني داشته باشد.

وي ادامه داد: مي‌دانستيم كه بازيكنان فولاد پيش از آنكه گلي دريافت كنند، عقب مي‌مانند و توپ‌ها را براي نوروزي مي‌فرستند ولي وقتي گلي دريافت مي‌كنند، روش‌شان تغيير مي‌كند و تاكتيك‌هايشان به هم مي‌ريزد. اين باعث مي‌شد براي جبران گل جلو بيايند و ما مي‌توانستيم از فضاي خالي خط دفاع‌شان استفاده كنيم. يك بار اين كار را انجام داديم و توانستيم گل دوم را بزنيم و مي‌توانستيم گل‌هاي ديگري نيز به ثمر برسانيم.

مظلومي در ادامه با قدرداني از هواداران تيمش به دليل آنچه خود تشويق هماهنگ و مداوم آن‌ها در طول 90 دقيقه عنوان كرد گفت: بازيكنان ما پس از دو شكست پياپي جانانه بازي كردند و توانستند تمام كارهاي تيمي را به خوبي انجام دهند. دليل اصلي اين مسئله انگيزه‌اي بود كه هواداران با تشويق‌هايشان به تيم تزريق كردند.

در ادامه خبرنگاري از مظلومي پرسيد نظرش درباره صحنه‌اي كه بازيكنانش اعتقاد به خطاي پنالتي داشتند چيست كه او در جواب گفت: وقتي پس از بازي با داور صحبت كردم، او قسم خورد كه آن صحنه پنالتي نبوده است ولي من فكر مي‌كنم كه بازيكن ما با خطاي حريف در محوطه جريمه سرنگون شد. با اين حال من از آن مربيان نيستم كه كنار زمين فرياد بكشم و با اعتراضم داور را تحت تاثير قرار دهم. من به تيم داوري خسته نباشيد مي‌گويم و اميدوارم اشتباهي در كارشان صورت نگرفته باشد.

خبرنگار ديگري در ادامه از مظلومي پرسيد آيا نگران از دست رفتن صدر جدول نيست چرا كه سپاهان و تراكتورسازي در هفته‌هاي اخير بسيار خوب نتيجه مي‌گيرند؟ مظلومي در پاسخ گفت: ما در دو هفته آينده بازي‌هاي بسيار مهمي پيش رو داريم ولي بازيكنان ما بازي‌هاي مهم را بهتر بازي مي‌كنند. مثلا همين فولاد يكي از رقباي سخت ما بود كه توانسته بود نفت را در تهران شكست دهد. بازيكنان ما نشان داده‌اند كه حريف هرچقدر بزرگتر باشد، انگيزه بيشتري براي پيروزي دارد و بهتر كار مي‌كند. ما تلاش مي‌كنيم كه صدرنشيني را حفظ كنيم.

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به باشگاه استقلال هشدار داده است كه در صورت تداوم شعارهاي منفي هواداران اين تيم عليه داور و بازيكنان حريف، ممكن است اين تيم را به چند بازي بدون تماشاگر محكوم كند. مظلومي در واكنش به اين مسئله و در پاسخ به خبرنگار ايسنا، گفت: به نظر من هواداران ما حرف خاصي نزده‌اند كه مستوجب محروميت باشد. آن‌ها وقتي مي‌بينند حق‌شان ضايع شده است، اعتراض مي‌كنند. مثلا اگر امروز برابر فولاد شكست مي‌خورديم، صحنه مشكوك پنالتي برجسته مي‌شد و هواداران به آن اعتراض مي‌كردند. البته ما هميشه از آن‌ها خواسته‌ايم كه خونسرد باشند اما آن‌ها جوان هستند و تحت تاثير قرار مي‌گيرند. آن‌ها امروز من را به خوبي تشويق كردند در حالي كه بازي قبل شعارهاي زيادي عليه من سر داده بودند. اين مسائل در فوتبال طبيعي است.

مظلومي در ادامه در حالي كه نسبت به خبر يكي از روزنامه‌هاي ورزشي به شدت معترض بود، گفت: يك روزنامه نوشته است كه ساموئل از اردوي ما قهر كرده و رفته است. من نمي‌دانم آن‌ها از كجا چنين حرف‌هايي درمي‌آورند؟ كادر فني تصميم گرفته است كه ساموئل را در اختيار بدنساز قرار دهد تا تمرين‌هاي سنگيني انجام دهد. او اصلا در تمرين ما نبوده است كه بخواهد قهر كند يا چنين چيزي مطرح شود. اما آن روزنامه متاسفانه مطالبي نوشت كه دور از واقعيت بود. من براي آن روزنامه متاسف هستم و ناچارم كه بگويم آن‌ها با اين كار خود قصد دارند كه تيم را از بين ببرند. به نظر من آن‌ها وجدان ندارند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه درباره دو شكست پياپي تيمش پيش از ديدار برابر فولاد نيز گفت: ما به دو تيمي باختيم كه پايين جدول بودند. همين طور مسائلي مانند آنچه درباره زمين حافظيه مطرح شد و گفتند مظلومي زمين را بهانه كرده است تا شكستش را توجيه كند. ضمن اينكه تمام تيم‌ها با مشكلاتي روبه‌رو هستند كه مشكلات مالي يكي از آن‌هاست. البته مديريت باشگاه درصدد اين است كه كاري كند مشكلات به تيم ضربه نزند.

وي درادامه درباره آخرين وضعيت آندرانيك تيموريان نيز گفت: او فعلا با تيم تمرين نمي‌كند ولي اگر پزشكان به او اجازه بدهند كه هفته بعد در تمرين‌ها حاضر شود، شايد در داربي از او استفاده كنيم.

فيروز كريمي در آخرين مصاحبه‌اش گفته است كه قصد دارد از جاسم كرار در فينال جام حذفي استفاده كند. مظلومي در واكنش به اين حرف گفت: پيش از فينال جام حذفي چند بازي سنگين داريم كه فعلا به آن‌ها مي‌انديشيم و زماني كه به بازي با شاهين رسيديم درباره آن فكر خواهيم كرد.

:
:
:
آخرین اخبار