تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امير قلعه‌نويي:شهرداري را شانسي برديم/سه اسپانسر داريم اما پولي نمي‌بينيم اين بازي از ديدار برابر استقلال هم سخت‌تر بود هم مهمتر

سرمربي تراكتورسازي پس از پيروزي يك بر صفر تيمش برابر شهرداري تبريز مي‌گويد تيمش اين بازي را شانسي برده است.

http://38.74.1.150/Multimedia%5Cpics%5C1390%5C6%5CPhoto%5C416.JPG

به گزارش ايسنا ، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پس از بازي با شهرداري تبريز گفت: خوشحالم كه توانستيم سه امتياز بازي را به دست بياوريم. از نتيجه راضي هستم اما از نحوه بازي تيمم نه. نيمه دوم بازي را بايد واگذار مي‌كرديم و شهرداري به مراتب از ما بهتر بود. ما شانس آورديم كه توانستيم بازي را ببريم.

وي ادامه داد: دو، سه تا مشكل در اين بازي داشتيم كه آن‌ها را مي‌گويم. تيم ما چون روي زمين بهتر بازي مي‌كند، در اين استاديوم نمي‌تواند بازي مورد نظرش را اجرا كند. در اين زمين فرقي نمي‌كند چه نتيجه‌اي بگيريم. اگر بازي را هم ببريم، روي شروع مجددها و اتفاقات فوتبال بازي را برده‌ايم. اين زمين جزو بدترين زمين‌هاي ايران است. اين را من چهار ماه پيش هم گفتم و الان هم پيشنهاد مي‌دهم تا زمين ديگري را براي بازي‌هاي تراكتور بگيرند.

وي همچنين درباره احساسي بازي كردن تيمش در اين بازي اظهار كرد: اين را قبول ندارم. ما اگر قرار است قهرمان شويم، بايد سخت كار كنيم. قدرت شهرداري در اين بازي باعث شد ما خوب نباشيم. البته چند موقعيت در نيمه دوم داشتيم اما در حد تراكتور بازي نكرديم. از بازيكنانم ممنونم كه دوندگي كردند و سه امتياز را به دست آوردند. من به آن‌ها هم گفته‌ام كه هر بازي حكم فينال را دارد. بازي با شهرداري سخت‌تر از استقلال بود چون شهرداري در اين بازي استرس نداشت و راحت فشار مي‌آورد.

قلعه‌نويي همچنين درباره فشردگي بازي‌ها و تاثير آن روي تيم‌ها گفت: قطعا فشردگي بازي‌ها تاثير منفي‌اي را روي تيم‌ها خواهد گذاشت. اگر يك بازي در اين جا و بازي ديگر در آزادي باشد، مطمئنا فشار اين بازي سه برابر آزادي خواهد بود. ما انگار اينجا روي آسفالت بازي مي‌كنيم. براي ما كه مي‌خواهيم در كورس قهرماني باشيم، خوب نيست در اين زمين بازي كنيم. اگر برويم در آزادي بازي كنيم، مطمئنا كيفيت بازي‌مان بهتر خواهد شد.

سرمربي تراكتورسازي همچنين درباره بازي آينده تيمش برابر استقلال گفت: آنقدر كه بازي با شهرداري مهم بود، استقلال نيست. چون شهرداري بسته بازي مي‌كند و نوع بازي استقلال جور ديگري است. انگيزه بازيكنان ما هم براي بازي با استقلال با ساير بازي‌ها تفاوت دارد. همچنين در بازي‌هاي بعدي مصدوم‌هايمان هم اضافه مي‌شوند، همان طور كه امروز نيز كياني 45 دقيقه بازي كرد و فرزاد آشوبي آماده بازي است.

قلعه‌نويي همچنين درباره كاهش تعداد گل‌ها در داربي نيم فصل دوم در مقايسه با نيم فصل اول افزود: يك اصطلاح بين مربيان است كه مي‌گويند در نيم فصل دوم هم زمين كوچك مي‌شود هم دروازه‌ها. مطمئنا در نيم فصل دوم كيفيت زمين يادگار امام در اين تاثيرگذار بود و اين باعث شد گل‌هاي كمتري رد و بدل شود.

قلعه‌نويي درباره استفاده از فرزاد حاتمي افزود: فرزاد بازيكن من در سپاهان بود و نوع بازي‌اش طوري است كه دلخواه من است. من مهاجم پرزور و سرزن مي‌خواهم تا به خط دفاع حريف فشار آورد. فرزاد اين ويژگي‌ها را دارد و بازيكن گلزني است. مطمئنا اگر او خوب كار كند به تيم ملي هم راه پيدا خواهد كرد.

قلعه‌نويي در پايان درباره مشكلات مالي تراكتورسازي گفت: واقعيت اين است كه تراكتورسازي مشكلات مالي دارد اما من به بازيكنانم افتخار مي‌كنم چون به عشق مردم آذربايجان بازي مي‌كنند. تراكتورسازي سه اسپانسر دارد ولي پولي نمي‌بينيم اما به عشق مردم تحمل مي‌كنيم تا مسئولي به دادمان برسد.

:
:
:
آخرین اخبار