تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا نوروزي: تا حالا شش بار به استقلال گل زدم/ اميدوارم خواب دوستم به حقيقت تبديل شود
يكي از دوستانم خواب ديده كه دو گل مي‌زنم و در اين چند سال هر كس در مورد گل زدن من خواب ديده، به حقيقت تبديل شده است.

http://u.goal.com/162400/162403hp2.jpg

رضا نوروزي مهاجم فولاد خوزستان تا حالا شش بار دروازه استقلال را باز كرده و اين يك آمار فوق‌العاده براي او محسوب مي‌شود. نوروزي اميدوار است كه در بازي روز چهارشنبه هم دوباره دروازه استقلال را باز كند.

مهاجم فولاد خوزستان ابتدا در مورد شرايط فعلي تيمش به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«ما در بازي با ذوب آهن آرش افشين، بختيار رحماني، سروش رفيعي و كاوه رضايي را در اختيار نداشتيم ولي در بازي با استقلال تمامي بازيكنان را در اختيار خواهيم داشت و اميدواريم با انجام يك بازي پرقدرت حريف خود را در تهران شكست دهيم.»

نوروزي در مورد شرايط استقلال ادامه مي‌دهد:«آنها در حال حاضر وضعيت چندان خوبي ندارند ولي مطمئنا براي برد بازي مي‌كنند. ما هم در بازي قبلي در حالي كه مستحق باخت نبوديم به ذوب آهن باختيم و حالا براي اينكه عقب نمانيم بايد سه امتياز را بگيريم. من معتقدم كه استقلال با رفتن فرهاد مجيدي و مصدوميت آندرانيك تيموريان افت كرده و شرايط سختي دارد. اميدوارم كه افت استقلال مقابل ما هم ادامه داشته باشد و بتوانيم اين بازي را ببريم.»

نوروزي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كني در بازي فردا گل بزني خاطرنشان مي‌كند:«من تا حالا شش بار به استقلال گل زدم و اميدوارم آمار گل‌هايم را در اين بازي به عدد 8 برسانم. يكي از دوستانم خواب ديده كه دو گل مي‌زنم و در اين چند سال هر كس در مورد گل زدن من خواب ديده، به حقيقت تبديل شده است اميدوارم خواب دوستم نيز به حقيقت تبديل شود.»
:
:
:
آخرین اخبار