تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظم اوليايي:براي موفقيت پاس کميته فني تشکيل شود/افرادي بر وينگو نظارت کنند که صلاحيت فني داشته باشند

مدير عامل سابق باشگاه پاس همدان گفت: براي موفقيت پاس با وينگو، بايد ساير عوامل به کمک وي بيايند.

"کاظم اوليايي" در گفت و گو با ايسنا منطقه همدان، اظهار کرد: يک مجموعه فوتبال در دنيا براي موفقيت به چند عامل نيازمند است و براي هريک از اين عوامل بايد به تناسب درصد قائل شويم که اين قاعده در کشور ما شايد رعايت نشود و بايد با قوانين خود جلو برويم.

وي ادامه داد: 20 تا 25 درصد از موفقيت يک تيم به سرمربي بستگي دارد و اگر ساير عوامل مانند امکانات، مديريت و هواداران به کمک سرمربي بيايند آن تيم مي تواند موفق شود. اين قانون هم اکنون بايد در پاس حکم فرما شود تا وينگو بگوويچ بتواند پاس را به روزهاي اوج بازگرداند، مديريت بايد کارايي خود را بالا برده و انتظارات وينگو را برآورده کند. صعود پاس و موفقيت تيم مشروط بر اين است که تمامي عوامل از مديريت گرفته تا سرمربي، نقش خود را به خوبي ايفا کنند.

مدير عامل سابق باشگاه پاس همدان در ادامه با اشاره به اينکه تيم پاس بايد افزايش ظرفيت داشته باشد، خاطرنشان کرد: هر مديري با ارزيابي، موقعيت يک سرمربي را تعيين مي کند و مديران پاس نيز به اين نتيجه رسيده اند که وينگو مي تواند به کمک پاس بيايد در صورتي که همه عوامل در اين مسير وي را همراهي کنند.

اوليايي با اشاره به اينکه مربيان گذشته پاس زير بار نظارت افراد غيرفني نمي رفتند، بيان کرد: بايد افرادي بر کار وينگو نظارت کنند که از لحاظ فني صلاحيت داشته باشند.اگر هدف، موفقيت پاس است نه عوام فريبي، وقت آن رسيده تا کميته اي به نام کميته فني تشکيل و بر امور فني تيم نظارت کند. افرادي کاردان مانند "جلال چراغپور" مي توانند در اين کميته عضو شوند و به موفقيت پاس کمک کنند. اگر هر شخصي بدون نظارت انجام وظيفه کند، تنها به دنبال توسعه قدرت خود بوده و اين دور از تلاش براي موفقيت مجموعه خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار