تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجيد صالح:داماش در رشت تيم گردن‌كلفتي است / با امكانات فعلي 18 تيم زياد است

سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز درباره بازي با داماش معتقد است حريف در زمين تيم خطرناكي است.

مجيد صالح در گفت‌وگو با ايسنا ، درخصوص بازي فرداي تيمش برابر داماش گيلان عنوان كرد: داماش در رشت خوب بازي مي‌كند و حريف خطرناكي است. اين تيم انديشه‌هاي جديدي دارد ضمن اينكه تارتار هم به تيم اضافه شده است.

وي ادامه داد: قاسمپور قبل از آغاز فصل داماش را خوب جمع كرده است. ما نيز به نتايجي كه به دست آورده‌اند توجهي نمي‌كنيم چون داماش در رشت تيم گردن كلفتي است و ما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم. شرايط دو تيم نيز نزديك به هم است و اين بازي هم براي سايپا و هم براي داماش از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود. در مجموع در اين فصل بيشتر تيم‌ها نزديك ما هستند و وضعيت مشابهي در جدول دارند. حتي ذوب آهن نيز كه تيم هشتم جدول است اختلاف يك امتيازي با سايپا دارد. بنابراين الان براي پيش‌بيني زود است اما بايد تلاش كنيم تا از رده‌هاي پاييني جدول جدا شويم.

سرمربي سايپا همچنين درباره شرايط تيمش تصريح كرد: دور برگشت فصل را خوب شروع كرديم و در مقايسه با نيم فصل اول، روند بهتري را داشتيم. البته براي بازي با داماش نيز ناچاريم دو جلسه در چمن مصنوعي تمرين كنيم تا خودمان را براي اين بازي كه در چمن مصنوعي برگزار مي‌شود آماده كنيم. براي اين بازي هيچ مشكل خاصي نداريم و تنها مجيد غلام‌نژاد را به دليل سه اخطاره بودن در اختيار نخواهيم داشت.

صالح در پايان درباره تعداد مناسب تيم‌ها براي ليگ برتر گفت: با توجه به امكانات و زيرساخت‌هاي كنوني فوتبال، 18 تيم براي ليگ برتر زياد است. اگر امكانات بهتر شود، همين 18 تيم تعداد مناسبي است چون هنوز بسياري از تيم‌ها تراز مالي و استاديوم اختصاصي و ديگر امكانات را ندارند.

به گزارش ايسنا ديدار تيم‌هاي داماش گيلان و سايپاي البرز چهارشنبه در رشت برگزار خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار