تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمود ياوري: مشكل زمين حافظيه مربوط به تربيت بدني است نه من!

سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي معتقد است كه مشكلات نيم فصل دوم براي همه تيم‌ها يكسان است و به همين دليل عدالت در ليگ حكمفرماست.


محمود ياوري در گفت‌و‌گو با ايسنا، درباره وضعيت تيمش در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال گفت: شرايط براي همه تيم‌ها در نيم فصل دوم يكسان است و همه به يك اندازه با مشكلات روبه‌رو هستند، بنابراين عدالت در ليگ حكم مي‌كند.

وي درباره ديدار تيمش برابر مس كرمان هم اظهار كرد: تمرين‌هاي خود را خيلي خوب ادامه مي‌دهيم و كاملا آماده‌ايم كه برابر مس به پيروزي برسيم و سه امتياز بازي را كسب كنيم. ما در برابر مس فقط به پيروزي فكر مي‌كنيم.

وي همچنين به ديدار هفته گذشته تيمش برابر استقلال كه به پيروزي فجر سپاسي انجاميد اشاره كرد و افزود: انگيزه‌ي بازيكنان ما در آن بازي بالا بود و شرايط هم به خوبي پيش رفت. ما در آن بازي از همه فرصت‌هايمان استفاده كرديم و نتيجه‌اي جز پيروزي را هم پيش‌بيني نمي‌كرديم.

ياوري در ادامه با بيان اين كه چند تني از بازيكنانش مصدوم هستند ولي اميدوار است آن‌ها به بازي با مس برسند، درباره حريف تيمش در هفته بيست و دوم گفت: مس تيم بسيار پرمهره‌اي است كه از يك مربي باتجربه سود مي‌برد. بلاژويچ با آمدنش به مس اين تيم را متحول كرده است و من احترام زيادي براي وي قائلم. تفاوت ما و مس در يك جمله است، "آن‌ها هرچه مي‌خواهند مي‌گيرند ولي ما هرچه گيرمان بيايد مي‌گيريم!"، البته مديريت فعلي درصدد برطرف كردن مشكلات مالي است و بازيكنان هم همت مي‌كنند. مديرعامل همه قول داده است كه در صورت پيروزي برابر مس تا پيش از بازي بعد 20 درصد از مطالبات بازيكنان را پرداخت كند."

سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه به نظر او ليگ ايران با چه تعداد تيم برگزار شود بهتر است، گفت: "ما براي اين كار بايد به جمعيت كشور نگاه كنيم. ما قرار است براي چيزي حدود 70 ميليون نفر مسابقه‌ها را برگزار كنيم بنابراين اگر ليگ ايران با 24 تيم در دو گروه 12 تيمي برگزار شود هم جاي دوري نمي‌رود."

وي افزود: "ما ورزش را براي ايجاد نشاط در جامعه مي‌خواهيم. پس كم كردن تيم‌هاي ليگ برتر به صرف اينكه نمي‌توانيم آن‌ها را كنترل كنيم نوعي پاك كردن صورت مسئله است. برگزار كردن ليگ با 16 يا 18 تيم تفاوت چنداني براي سازمان ليگ ندارد، اما لطمه اصلي به آينده جوان‌ها وارد مي‌شود. به عنوان نمونه اكنون با نبودن برق شيراز در ليگ برتر خيلي از جوان‌ها از ورزش دور مي‌شوند.

ياوري ادامه داد: به عقيده من اصلا طرح كم كردن تعداد تيم‌هاي ليگ درست نيست. ما بهايد به جاي كم كردن تيم‌ها، امكانات را بيشتر و شرايط را بهتر كنيم.

سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي در پايان به صحبت‌هايي كه از قول او در برخي روزنامه‌ها منتشر شده كه در آن‌ها عليه پرويز مظلومي صحبت كرده است گفت: خواهش من اين است كه در سر بحث زمين ورزشگاه حافظيه پاي من و مظلومي را وسط نكشند چرا كه زمين و ورزشگاه به مسئولان تربيت بدني مربوط است. مظلومي دوست بسيار خوب من و يكي از بهترين مربيان ايران است و نبايد با طرح اين گونه مسائل تمركز او را براي بازي‌هاي بعدي از بين ببرند.

:
:
:
آخرین اخبار