تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری - پرسپولیس / جنگ ترکی!
حضور دنیزلی در تبریز برای این مربی بزرگ اینبارمی تواند خاطرات خوبی را بهمراه داشته باشد وی سابقه حضور در تبریز را با تیم پاس در ورزشگاه پیر باغشمال را در گذشته را داشته است.
دیدار دو تیم شهرداری وپرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم شرایط مشابهی را تجربه می کنند .

شهرداری میزبان با کسب 23 امتیاز که ماحصل 5 برد ، 6 باخت ، 8 مساوی و21 گل زده در مقابل 25 گل خورده در جایگاه یازدهم تنها با دو امتیاز اختلاف با حریف قرار دارد .

پرسپولیس با آماری مشابه به میزبان از مجموع 25 امتیاز خود 6 برد ، 6 باخت و 7 تساوی را در کارنامه خود بدست آورده اند ، این در شرایطی است که پرسپولیس با 24 گل زده در مقابل 22 گل خورده یکی از ضعیف ترین آمار های خود را در این فصل بجا گذاشته است .

تغییر سرمربیان از نیم فصل دوم اتفاقی بود که هر دو تیم آنرا تجربه کردند .

در جمع قرمزها مصطفی دنیزلی نام بزرگی  است که برای خارج شدن پرسپولیس از بحران به این تیم ملحق شد ودر مقابل مدیر روستا در شرایطی که شاید در داخل مستطیل سبز نمی توان به آنصورت بهانه ای را برای حضورش پیدا کرد کارش را در شهرداری آغاز کرد.

حضور دنیزلی در تبریز برای این مربی بزرگ اینبارمی تواند خاطرات خوبی را بهمراه داشته باشد البته وی سابقه حضور در تبریز را با تیم پاس تهران در ورزشگاه پیر باغشمال را در گذشته در اولین حضور در ایران را  داشته است.
آنالیز:

شهرداری با توجه به برد بیرون از خانه در مقابل سایپای اوج گرفته با روحیه دو چندان در مقابل پرسپولیس صف آرای خواهد کرد .  این تیم عادتا  برای دیکته کردن برتری خود درمیدان بیشتر به سرعت بازیکنان ریز نقش خود هم در کناره ها هم در عمق برنامه ریزی می کند  . این در حالی است که میثم بائو با نقش محوری در این تیم می تواند برای سرخ پوشان پایتخت مشکل ساز شودو البته سعید دقیقی ستاره دیگر شهرداری هم که نیم فصل دوم را با گلزنی آغاز نموده انگیزه های زیادی برای درخشش در این بازی به همراه سایر بازیکنان دارد.

شهرداری برای این بازی همه ی بازیکنان خود را در اختیار دارد و بدون محروم و مصدوم برای این دیدار لحظه شماری می کند.

در آن سوی میدان پرسپولیس همانند میزبان خود در هفته ی اول در مقابل حریفان خود باخت را تجربه کرد و در هفته ی دوم با پیروزی روحیه بخش در مقابل حریف خود قدم به هفته ی سوم و به معنایی  هفته ی بیستم لیگ یازدهم گذاشت.

 پرسپولیس در بازی با شاهین نشان داد که برای همه ی نقاط زمین برنامه ی خاصی داشته و حرکت تیمی دیگر مثل دور رفت متکی به حرکات انفرادی بعضی بازیکنان شاخص نیست. اگر پرسپولیس همانی باشد که در مقابل شاهین دیدیم مطمئنا بازی زیبایی را در این روز شاهد خواهیم بود، شوت های از راه دور و نفوذ از کناره ها و استفاده از سرعت غلامرضا رضایی می تواند برای پرسپولیس یکی از چندین راه نزدیک شدن به دروزاه شهرداری باشد،نقش علی کریمی در ایجاد موقعیت های خطرناک برای هم بازیان خود یکی دیگر از نقاط مثبت این تیم در این روزهاست .بازیکنی که البته در تبریز چندان محبوب نیست...

تفکرات دنیزلی مبتنی بر ارائه فوتبال زیباست که این ایده می تواند به دنبال خود نتایج دلخواه را نیز به همراه داشته باشد. آیا دنیزلی به همراه شاگردان خود اولین پیروزی خارج از خانه و تکرار برد مقابل شاهین را تجربه خواهند کرد ؟به خاطر داشته باشیم شهرداری در نیم فصل اول شکست سختی را به قرمزها تحمیل کرد. نتیجه ای که جبران آن هیزم جنگ فرداست!
:
:
:
آخرین اخبار