تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیم‌زاده: می‌خواستند مرا استعفا بدهند/آمده‌ام کار کنم، اهل کناره‌گیری نیستم
به گزارش خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم زاده پس از شکست سه بر صفر مقابل سایپا گفت: به تیم سایپا بابت این پیروزی تبریک می گویم. بد بازی کردیم و روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم. اگر اشتباهات فردی بازیکنان ما بعد از دریافت گل سوم نبود می توانستیم به گل برسیم.

وی در جواب به خبرنگاری که گفت از شما می خواهیم استعفا ندهید، گفت: مگر قرار شده من بروم که تقاضای ماندن می کنید؟ اگر قرار بود از تیم بروم همان ابتدای فصل و با پیشنهادهای مالی خوبی که داشتم ذوب آهن را ترک می کردم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: مشکل اصلی ذوب آهن عدم تمرکز بازیکنان است. بازیکنان نشان دادند به دلیل عدم تمرکز به وظایف خود عمل نمی کنند و اشتباهات فاحشی انجام می دهند. یکی دیگر مشکلات تیم نبود یک مدیر خوب در وسط زمین است. به سایپا نگاه کنید، ابراهیم صادقی چطور سایپا را مدیریت می کند. فوتبال مثل کتابخانه نیست که سکوت در آن حاکم باشد. در فوتبال باید دائما تبادل نظر شود و این وظیفه یک مدیر است و مدیر تیم در وسط زمین باید با بازیکنان صحبت کند و این نقیصه بزرگ در تیم ماست.

ابراهیم زاده تصریح کرد: در تمرینات تمام این ضعف ها را کار می کنیم اما نمی دانم چرا در روز مسابقه به دلیل عدم تمرکز بازیکنان وظیفه را انجام نمی دهند. متاسفانه مشکلات دست از سر ما بر نمی دارد. در بازی قبل شاهد بودید سینا عشوری اخراج شد و اگر 10 نفره نمی شدیم به قول قلعه نویی بازی را واگذار نمی کردیم. در این بازی هم علی احمدی را به دلیل مصدومیت نداشتیم. متاسفانه در بازی امروز هم صادقیان و صلصالی محروم شدند.

وی در خصوص شعارهایی که روی سکوها علیه تیم و به خصوص قاضی داده می شد، خاطر نشان کرد: اینها را از من نباید بپرسید. شما در پس این سوال به دنبال این جواب هستید که من بگویم آنها خط گرفته اند و بعد دوباره بپرسید که از چه کسی خط گرفته اند. به قول فردوسی پور شاید خودجوش باشد.

ابراهیم زاده افزود: در مورد قاضی باید بگویم او بازیکنی است که در عموم بازی ها گل زده ولی شعار روی سکو را از من نباید بپرسید و روی سکوها نیستم که جواب دهم.

ابراهیم زاده در ادامه این نشست خبری در مورد شایعات مبنی بر استعفای او گفت: وقتی مدیرعاملی تیمی می آید و مصاحبه می کند و خبر استعفای شما را می دهد این تمرکزت را بهم نمی ریزد؟  فکر نمی کنی به زور می خواهند استعفایت بدهند؟ صداقت این است که یک نفر بگوید من پول ندارم و اگر می خواهی با همین شرایط بمان یا برو. تا به حال چنین حرفی نبوده که بخواهند استفعایم دهند. من آمده ام تا کار کنم. اصلا اهل استعفا نیستم.
 
وی تصریح کرد: حالا تصور کنید بخواهم استعفا بدهم. آیا پولی در بساط است که استعفا دهم. این مسئله ربطی به پول ندارد. من با مبلغ کمی در این چند سال کار کردم و مبلغ قراردادم از سایر مربیان دیگر کمتر است و خدا را شاکرم که اگر پولی هم نباشد با پول بازنشستگی معلمی ام زندگی ام را اداره خواهم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار