تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فيروز كريمي:مسئوليت شكست را بر عهده مي‌گيرم/صددرصد با شكوري برخورد خواهم كرد
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر از عملكرد بازيكنانش راضي است و مسئوليت شكست سنگين برابر پرسپوليس را خود بر عهده مي‌گيرد.

به گزارش ايسنا، فيروز كريمي پس از شكست چهار بر يك برابر پرسپوليس گفت: بازي بسيار خوبي بود كه بر خلاف چيزي كه تصور مي‌كرديم، شرايط خوبي نداشتيم. پرسپوليس عملكرد خوبي داشت و باعث شد تا باخت خيلي بدي را تجربه كنيم اما بايد بگويم تمام بازيكنانم زحمت كشيدند و من مسئوليت اين شكست را بر عهده مي‌گيرم.

وي ادامه داد: برابر عملكرد خوب پرسپوليس نتوانستيم پا به پاي آن‌ها كار كنيم. به حريف اين برد را تبريك مي‌گويم چرا كه آن‌ها جانانه بازي كردند.

سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر با اشاره به پنالتي تيم پرسپوليس گفت: در صحنه‌اي كه داور خطاي پنالتي به سود حريف گرفت، فكر مي‌كنم كمك داور با پرچم زدنش، شيرازه تيم ما را از هم پاشاند. اميدوارم كارشناسان اين صحنه را به دقت بررسي كنند چرا كه طالب‌لو به من گفت هيچ برخوردي صورت نگرفته است. در صحنه‌ي ديگر نيز كه بازيكن ما برابر معمارزاده به صورت تك به تك قرار گرفت، كف دست دروازه‌بان پرسپوليس به صورت بازيكن ما خورد ولي داور پنالتي نگرفت. به نظر من اين دو صحنه تاثير زيادي بر نتيجه بازي داشت.

كريمي با اشاره به شرايط تيمش پيش از اين مسابقه بيان كرد: تعدادي از بازيكنان ما به دليل مصدوميت در اين مسابقه حاضر نبودند. لك‌چيرا، كرار و محسن حميدي نتوانستند براي تيم بازي كنند. پيش از مسابقه نيز مهدي طارمي به دليل مشكل سربازي‌اش نتوانست به تيم ملحق شود. نكته بااهميتي كه در اين مسابقه به ضرر ما بود، محروميت مهدي نوري هافبك دفاعي تيم است كه در اين مسابقه نبودش نظام دفاعي ما را بر هم ريخت.

سرمربي تيم شاهين بوشهر با بيان اين مطلب كه چمن ورزشگاه آزادي خيس بود، تصريح كرد: بازيكنان ما آمادگي بازي در زمين لغزنده را نداشتند. چمن ا ستاديوم آزادي خيس بود و شاگردانم كفش مناسب در اختيار نداشتند. اين مسئله نيز بر عملكرد تيم ما تاثير چشمگيري داشت.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه چرا هادي شكوري پس از تعويض پيراهنش را درآورد و به رختكن رفت، گفت: من تمام حواسم به مسابقه بود و اين عمل شكوري را نديدم. اگر واقعا چنين كاري انجام داده باشد صددرصد با او برخورد خواهم كرد.

وي با اشاره به حضور دنيزلي بر روي نيمكت پرسپوليس ادامه داد: مصطفي دنيزلي انساني صادق و صميمي است. به او گفتم مي‌تواند در فوتبال ايران تاثير مثبتي داشته باشد.
:
:
:
آخرین اخبار