تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوشاد عالميان پس ازكسب سهميه المپيك:اميدوارم نماينده شايسته‌اي براي ورزش ايران باشم

پينگ پنگ باز المپيكي ايران پس از كسب سهميه المپيك گفت: براي رسيدن به اين موفقيت تلاش زيادي كردم و اميدوارم نماينده شايسته‌اي براي ورزش ايران در المپيك باشم.

نوشاد عالميان پس از كسب سهميه المپيك در گفت‌و‌گو با ايسنا ، اظهار كرد: اين براي اولين بار است كه موفق مي شوم، سهميه المپيك را كسب كنم. براي رسيدن به اين هدف تلاش زيادي كرده‌ام و خوشحالم كه موفق شدم جواز حضور در المپيك لندن را به دست آورم.

وي افزود: سطح مسابقات انتخابي المپيك خيلي خوب بود و من با برنامه‌ريزي و تمرين مستمر آمادگي لازم را براي شركت در اين رقابت‌ها داشتم و موفق شدم به عنوان نماينده منطقه آسياي ميانه سهميه المپيك را به دست آورم.

عالميان با اشاره به پيروزي برابر تمام حريفان خود در رقابت‌هاي انتخابي المپيك گفت: در بازي نهايي مقابل اخلاق پسند بازي سختي را پشت سر گذاشتم . او يكي از بهترين‌هاي ايران است‌، ولي من از مدت‌ها قبل براي اين بازي‌ها تمركز كرده بودم و مي خواستم سهميه المپيك را به دست آورم. اميدوارم نماينده شايسته‌اي براي ايران در رقابت‌هاي المپيك باشم. رقابت‌هاي المپيك هر چهار سال يك بار برگزار مي‌شود و بهترين ورزشكاران جهان با يكديگر به رقابت‌ مي پردازند، همين موضوع موجب مي‌شود تا حساسيت اين رقابت‌ها نسب به بازي‌هاي جهاني بيشتر باشد.

:
:
:
آخرین اخبار