تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی بسیاری از دامداری‌های خوزستان
درآمد دامداران با خرج آن‌ها هم‌خوانی ندارد و درآمدهای آن‌ها نسبت به هزینه‌هایشان سودآور نیست و به این دلیل بسیاری از واحدهای دامداری تعطیل شده‌اند یا به صورت نیمه‌فعال هستند
رئیس اتحادیه دامداران خوزستان با اشاره به وضعیت نه چندان مطلوب دامداران گفت: بسیاری از واحدهای دامداری استان به دلیل مشکلات فراوان تعطیل شده‌اند و با روندی که وجود دارد، دامداری به صرفه نیست.

عبدالخالق سبحانی اظهار کرد: دامداران استان در حال حاضر با مشکلات فراوانی از جمله نبود نقدینگی مواجه‌اند و چون امروز برای خرید باید پول نقد داشت، در تأمین نهاده‌ها و حل سایر مسائل، با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

وی افزود: دامداران پول محصولاتی که می‌فروشند را یک تا 3 ماه بعد دریافت می‌کنند و برای این مدت زمان نیز هیچ بهره‌ای طلب و دریافت نمی‌کنند که این مسأله خود یکی از مشکلات دامداران است.

سبحانی تصریح کرد: درآمد دامداران با خرج آن‌ها هم‌خوانی ندارد و درآمدهای آن‌ها نسبت به هزینه‌هایشان سودآور نیست و به این دلیل بسیاری از واحدهای دامداری تعطیل شده‌اند یا به صورت نیمه‌فعال هستند.

وی گفت: در حال حاضر بازار دامداران برای آن‌ها به صرفه نیست و به دلیل مشکلات فراوانی که دامداران در فروش محصولات خود دارند، دامداری هیچ سودی ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار