تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۳۳۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته پارالمپیک در خوزستان
برنامه‌های هفته پارالمپیک در خوزستان اعلام شد
هفته پارالمپیک از روز شنبه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این هفته که هر روز آن به نام خاصی نام‌گذاری شده است، برنامه‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

روز نخست این هفته به نام "پارالمپیک و ایثار" نام‌گذاری شده است. حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مسوولان هیات جانبازان و معلولان استان و مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در آسایشگاه جانبازان و معلولان، مسابقات فوتسال و تنیس‌‌روی‌میز ورزشکاران استثنایی، انجام مسابقه دو و میدانی جوانان و نوجوانان، تجلیل از پیشکسوتان نابینا و برگزاری مراسم ویژه در مدارس نابینایان، برنامه های این روز محسوب می‌شوند.

"اخلاق و پارالمپیک"، نام دومین روز از هفته پارالمپیک است که در این روز برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت اخلاق با حضور مربیان، سرپرستان و ورزشکاران و مسابقات لیگ تیراندازی با شعار اخلاقی، به انجام خواهد رسید.

سومین روز از هفته پارالمپیک به نام "پارالمپیک و هنرمندان" نام‌گذاری شده است. تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک با حضور استاندار و اصحاب رسانه و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی، در سومین روز از این هفته برگزار می‌شود.

روز چهارم از هفته پارالمپیک نیز، "پارالمپیک و خانواده" نام‌گذاری شده است و در این روز تجلیل از پدران و مادران معلولان و بانوان مدال‌آور و پیشکسوت انجام خواهد شد.

"شکوه، همدلی و همزبانی" نام پنجمین روز از هفته پارالمپیک است. در این روز انجام مسابقه قهرمانی وزنه‌برداری خوزستان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان و همچنین برگزاری مراسم ویژه روز پارالمپیک همراه با برنامه‌های تفریحی (دارت و پرتاب حلقه) صورت خواهد گرفت.

در روز ششم نیز که به نام "میثاق با شهدا و ایثارگران" نام نهاده شده است، ویلچررانی و حضور در گلزار شهدا همراه با مراسم عزاداری و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه انجام خواهد شد.

آخرین روز از هفته پارالمپیک نیز به نام "تجدید بیعت با ولایت" نام‌گذاری شده است و برنامه این روز نیز حضور در مراسم باشکوه نماز جمعه خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار