تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی انتظامی دزفول:
پاکسازی ساحل رودخانه دز از افراد مزاحم
پاکسازی ساحل رودخانه دز از افراد مزاحم و ساماندهی آن مورد توجه قرار گرفته و از ابتدای امسال و در فصل تابستان و هم زمان با ورود گسترده گردشگران به امکان تفریحی شهرستان خدمات گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری در دزفول کاهش یافت.

علی الهامی پیش از خطبه های نماز جمعه دزفول در مصلای نماز جمعه امام علی (ع) این شهرستان اظهار داشت:  این ایام یادآور ایثارگران، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و نیروی انتظامی با هدف پاسداشت راه و منطق شهدا به شکل شبانه‌روزی برای امنیت جامعه تلاش می‌کند.

وی با بیان این که نظم و امنیت باید با هماهنگی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی انجام شود، بیان کرد: امنیت یک فرآیند چند وجهی است و تولید آن با ساز و کار واحد امکان‌پذیر نیست بلکه مشارکت همه دستگاه‌ها سبب سرعت و پویایی این مقوله می‌شود و نیاز شهروندان را در این زمینه رفع می‌کند.

الهامی با بیان این که رفع مشکلات بیکاری و تقویت نهادهای اجتماعی همچون خانواده و مدرسه مانع از کشیدگی افراد به زندگی مجرمانه می‌شود، تصریح کرد: رسالت اصلی کتاب آسمانی هدایت و اصلاح جامعه اسلامی است و آیات متعددی در قرآن در زمینه امنیت وجود دارد.

وی با بیان این که قرآن کریم با برنامه اصلاحی، مانع از ارتکاب جرم افراد می‌شود، خاطرنشان کرد: لایحه‌ها و ایجاد کننده جرم عوامل مختلفی از جمله عوامل آموزشی و فرهنگی وجود دارد و در صورت توجه مناسب به آن می‌توانیم زمینه بروز جرائم در شهرستان  کاهش داد.

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: در سال‌های اخیر، خدمات گسترده‌ای برای تأمین نیازهای شهروندان در حوزه‌های مختلف طراحی و اجرا شد و با سرعت عمل و دقت نیروی انتظامی این شهرستان امروز شاخص‌های امنیت در دزفول افزایش و نیازهای مناطق مختلف در این مقوله و تا میزان قابل توجهی تأمین شده است.

وی گفت: وضعیت امروز امنیت در تمام بخش‌های دزفول، مطلوب بوده اما برای رسیدن به نقطه ایده آل و گسترش بیش از گذشته شاخص‌های مربوط به آن، نیاز به تعامل و همکاری آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

الهامی اظهار کرد: امروز با مشارکت و تعامل مردم با نیروی انتظامی، رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری در دزفول، رو به کاهش است ضمن این که در مقوله سرقت و به خصوص، سرقت خشن نیز نسبت به سال قبل کاهش قابل توجهی در شهرستان دزفول حاصل شده است که آمار موجود در این باره، بیش از گذشته نقش و موفقیت نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم در شهرستان را بیان می‌کند.

وی افزود: هم چنین با توجه به روحیه ولایی و معنوی شهرستان،  پاکسازی ساحل رودخانه دز از افراد مزاحم  و ساماندهی آن مورد توجه قرار گرفته و از ابتدای امسال و  در فصل تابستان و هم زمان با ورود گسترده گردشگران به امکان تفریحی شهرستان خدمات گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: صدور شناسنامه برای قایق‌ها در مسیر رودخانه دز و جلوگیری از تردد وسایل بدون شناسنامه و ساماندهی این قایق‌ها، یکی دیگر از برنامه‌های نیروی انتظامی دزفول بوده که امسال اجرا شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار