تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور:
196کیلومتر از خطوط راه آهن کشور بازسازی شد
در 2 سال اخیر حدود 196 کیلومتر از مسیرهای کوهستانی راه آهن کشور به منظور رفع نقاط حادثه خیز و امنیت در تردد بازسازی شده است
 معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور گفت: در 2 سال اخیر حدود 196 کیلومتر از مسیرهای کوهستانی راه آهن کشور به منظور رفع نقاط حادثه خیز و امنیت در تردد بازسازی شده است.

سعید محمدزاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از راه آهن اندیمشک افزود: برای اجرای این طرح تاکنون بیش از دو هزار و 400 میلیارد ریال هزینه شده است که معادل 15 میلیارد ریال برای بازسازی هر کیلومتر خط آهن می باشد.

وی اظهار کرد:چهار بلاک دیگر به مساحت 60 کیلومتر از خطوط راه آهن باقی مانده که بازسازی می شوند.

محمدزاده در بخش دیگری با اشاره به طرح 2 خطه کردن مسیر اندیمشک - اهواز افزود: عملیات زیرسازی مراحل پایانی خود را طی می کند و روسازی این طرح هم تا سوم خردادماه سال آینده به اتمام می رسد.

وی گفت:این طرح هم در مجموع سه هزار میلیارد ریال هزینه خواهد داشت و در برخی نقاط با مشکل معارض همراه بوده که در صورت رفع مشکل معارض احتمال می رود برای 22 بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسد.

محمدزاده احداث این طرح را موجب تسهیل در تردد، افزایش ایمنی حرکت و رفاه حال مردم عنوان کرد.

محمدزاده و هیات همراه چهارشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات راه آهن به اندیمشک سفر کرد.

وی ضمن بازدید از مناطق راه آهن ، در نشست با فریدون حسنوند نماینده اندیمشک ، پیمان جهانگیری فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مشکلات راه آهن ناحیه زاگرس را بررسی کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار