تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علي فتح الله زاده:سپاهان را ببريم، كارمان راحت‌تر مي‌شود/هوداران بدانند به حضورشان در نيم فصل دوم نياز داريم
مديرعامل باشگاه استقلال مي گويد كه سپاهان رقيب جدي استقلال است و در صورت پيروزي در مقابل اين تيم در هفته نخست نيم فصل دوم كار استقلال ساده‌تر مي‌شود.

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌و‌گو با ايسنا در مورد بازي اين تيم برابر سپاهان اولين هفته‌ نيم فصل دوم ليگ برتر اظهار كرد: فعلا به جاي استقلال كهكشاني، ته‌كشاني شده‌ايم. براي رويارويي با سپاهان بازيكنان زيادي را در اختيار نداريم و شرايطمان سختاست. مظلومي روزهاي دشواري را طي مي‌كند و اميدوارم با بضاعتي كه داريم، بتوانيم بازي خيلي خوبي را انجام دهيم. اما سپاهان هم فكر نكند چون مصدومان زيادي داريم نمي‌توانيم كاري كنيم. ان‌شاءالله در اين بازي پيروز مي‌شويم و فاصله‌مان را با سپاهان كه رقيب جدي‌مان است، ‌زياد مي‌كنيم . به نظر من رقيب اصلي ما سپاهان است و اگر اين سه امتياز را بگيريم كار راحت‌تري را پيش‌رو داريم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال كه چرا تماشاگران استقلال و پرسپوليس بر خلاف شروع فصل در ادامه كمتر شدند، گفت: شكر خدا آنتن‌هاي هواداران ما خوب كار مي‌كند و جايي كه احساس كنند به حضور آن‌ها نياز داريم، به ورزشگاه مي‌آيند. به عنوان مثال مطمئن باشيد كه براي بازي با سپاهان هواداران ما به ورزشگاه مي‌آيند، زيرا اين بازي براي ما از ارزش زياد و اهميت فراواني برخوردار است. دوست داريم كه تماشاگران ما در بازي‌هاي ديگر هم به ورزشگاه بيايند. يعني فكر نكنند چون حريف ما شهرداري ياسوج است، 20 هزار نفر تماشاگر كافي است.

وي افزود: به شهرداري ياسوج احترام مي‌گذارم و حيف است كه اين تيم در ليگ يك بازي مي‌كند. شهرداري لياقت حضور در ليگ برتر را دارد، اما اين تيم تا آخر بازي دروازه‌بان ما را نديد و مدام تيم ما بود كه حمله مي‌كرد، ولي در لحظه آخر فقط يك موقعيت به دست آوردند كه اگر همان هم وارد دروازه‌ ما مي‌شد، نابود مي‌شديم. بنابراين هواداران بايد بدانند كه بازي‌هاي حذفي مهم است و هميشه بايد به ورزشگاه بيايند و كمك كنند كه نتيجه‌ خوبي بگيريم.

مدير عامل استقلال درباره اين كه بازي با سپاهان اولين مسابقه‌اي است كه اين تيم بدون فرهاد مجيدي در ليگ حاضر مي‌شود، گفت: تاثير اين مساله در بازي با سپاهان مشخص مي‌شود. فرهاد مجيدي در تيمي كه به آن پيوسته است، هم دو بازي انجام داده ولي فعلا گلي نزده است. به هر حال حضور نداشتن او تاثير دارد، ولي فوتبال يك كار گروهي است و گروه بايد خوب كار كند.

وي ادامه داد: زماني يك فوروارد در يك تيم خوب كار مي‌كند، اما ممكن است در اين تيم هافبك‌هاي خوبي حضور نداشته باشند تا به او توپ برسانند و اين مهاجم نمي‌تواند كاري انجام دهد. برعكس ممكن است يك تيم هافبك خوبي داشته باشد، اما مهاجماني كه بتوانند گل بزنند را نداشته باشد.

فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت جاسم كرار گفت: در ابتدا با او به تفاهم رسيديم . بازيكنان و خود كرار هم موافق بودند برگردد ولي در جلسه آخر احساس كرديم ممكن است با او به مشكل بربخوريم. عليرغم اين كه كرار يك بازيكن پرتوان و فني است، حس كرديم كه اگر به تيم ديگري برود، بهتر است. او هم قبلا دوست داشت كه بماند، اما پس از اين كه صحبت كرديم، كمي مردد شد. در مجموع احساسم اين است كه اگر كرار به تيم ديگري برود، بهتر است.

فتح‌الله‌زاده در مورد وضعيت پولادي گفت: براي جذب پولادي تا مراحل آخر هم داشتيم پيش مي‌رفتيم اما وقتي علي پروين گفت كه تند مي‌رويم ما هم ترمزمان را كشيديم تا آن‌ها بتوانند پولادي را جذب كنند.
:
:
:
آخرین اخبار