تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گره كور در مذاكرات خلعتبري با مسوولان الغرافه
مسوولان الغرافه به اين موضوع پي برده‌اند كه خلعتبري در حال حاضر چند پيشنهاد دارد به همين دليل مي‌خواهند بابت از دست دادن او از لحاظ مالي سود كنند.

http://u.goal.com/159500/159521hp2.jpg

محمدرضا خلعتبري بازيكن ايراني باشگاه الغرافه براي گرفتن رضايت‌نامه از اين تيم قطري و فسخ قرارداد با آنها دچار مشكل شده است و همين موضوع گره كوري را در مذاكرات او با الغرافه به وجود آورده است. به گزارش سايت گل مسوولان الغرافه مدتي پيش با جذب فرهاد مجيدي اعلام كردند كه نيازي به خلعتبري ندارند. با اين شرايط خلعتبري به قطر رفت تا با الغرافه تسويه حساب كند ولي حالا مسوولان قطري حاضر نيستند به همين سادگي با او تسويه حساب كنند. ماجرا از اين قرار است كه مسوولان الغرافه به اين موضوع پي برده‌اند كه خلعتبري در حال حاضر چند پيشنهاد دارد به همين دليل آنها نمي‌‌خواهند به همين راحتي اين بازيكن را از دست بدهند.

مسوولان الغرافه مي‌خواهند بابت از دست دادن خلعتبري از لحاظ مالي سود كنند به همين دليل قصد دارند خودشان با چند تيم مذاكره كرده و مبلغي را بابت انتقال او دريافت كنند. همين موضوع باعث شده كه فعلا اين بازيكن با قطري‌ها مشكلاتي داشته باشد. خلعتبري در حال حاضر از امارات، قطر و ايران پيشنهاد دارد ولي ابتدا بايد با الغرافه تسويه حساب كند.

در همین رابطه الکاس هم گزارش داد پس از اینکه خلعتبری از لیست الغرافه خارج شد، تیم‌ اماراتی عجمان پیشنهاد جدی را به مهاجم این تیم ارائه کرده و به احتمال زیاد، خلعتبری برای ادامه فوتبالش در فصل جاری راهی امارات خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار