تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدمحمد حسینی: پراید سوار می​شویم، تی​تاپ و کیک 50تومانی می​خوریم!/ ما لنگ یک​میلیون هستیم ولی 3میلیارد به دنیزلی می​دهند
راننده باشگاه ما پول ندارند تا بنزین بزند و بازیکنان خارجی را به منزل برساند.
باشگاه ذوب آهن مدت ها است که با مشکلات مالی مواجه شده و تحمل این شرایط دیگر برای بازیکنان این تیم سخت شده است.هر روز اعتراض های بازیکنان این تیم در رسانه ها دیده می شود و حالا سیدمحمد حسینی هم از شرایط تیمش به شدت انتقاد می کند. مدافع ذوب آهن ابتدا درباره جلسه بازیکنان ذوب آهن با مسئولان باشگاه می گوید:« جلسه مثل همیشه افتضاح بود. پولی در باشگاه نیست که به ما بدهند. آدم از رفتن در باشگاه پشیمان می شود و این باشگاه اسمش باشگاه فرهنگی ورزشی نیست. باید اسمش را باشگاه فاجعه گذاشت.تا حالا در تاریخ لیگ برتر ایران باشگاهی به این فلاکت نرسیده است. باشگاهی که ما این همه جان کندیم تا آن را به نام و آوازه ای برسانیم حالا در حال منحل شدن است و الان طوری شده که لپ تاپ مدیرعامل جلویش خاموش شده و اینترنت هم ندارد.»
او ادامه می دهد:« باشگاه پول ندارد امورات روزانه خود را بگذارند. تلفن و اینترنت باشگاه آنها قطع شده است. این بزرگترین مصیبت برای ورزش اصفهان است. برای سپاهان هم زنگ خطر است که شاید فردا به چنین وضعی دچار شود. هیچ کس به داد ما نمی رسد. 3 ماه است مشکلات به اوج رسیده و با جلسات که مشکلی حل نمی شود. چندماه قبل حداقل اینترنت و تلفنی در باشگاه بود اما الان این امکانات اولیه هم وجود ندارد.»
حسینی که از این وضعیت به شدت ناراحت است خاطرنشان می کند:« راننده باشگاه ما پول ندارند تا بنزین بزند و بازیکنان خارجی را به منزل برساند. این مربیان و بازیکنان در ایران غریبند و اصفهان را بلد نیستند. اگر روزی اتفاقی برایشان بیفتد گریبانگیر همه ما می شود. من نمی گویم ذوب آهن خصوصی نشود ولی باید به باشگاه ها زمان داد. یک شبه که تیم ها خصوصی نمی شوند.فقط خدا را شکر کنیم که در این مشکلات فکری آسیب ندیدیم و سالم هستیم.»
حسینی در قسمت جالبی از حرف هایش می گوید:« بازیکنان ما قبلا ماشین های 100 میلیونی سوار می شدند ولی سه ماه قبل آنها را فروختند و ماشین 30 میلیونی خریدند. الان این را هم فروخته اند و همه پراید سوار شدند. تیم ما در تمرینات بهترین تغذیه ها را داشت ولی الان بعد از تمرینات "تی تاپ" و کیک 50 تومانی می خوریم. پزشکان ما دارو، چسب و باند برای درمان بازیکنان ندارند. با این وضع رضایت نامه ما را بدهند چرا که ما برای مسئولان ارزش نداریم.» مدافع ذوب آهن تاکید می کند:« پرسپولیس مگر تیم دولتی نیست پس چطور و از چه منبعی 3 میلیارد به دنیزلی می دهد؟ ما لنگ یک میلیون پول هستیم ولی یک باشگاه دولتی دیگر فقط در نیم فصل دوم میلیاردی هزینه می کند. آدم خداوکیلی شک می کند. کسی نتوانست قدرت ذوب آهن را تحمل کند. این قانون هم فقط برای زمین زدن ذوب آهن بود.»
:
:
:
آخرین اخبار