تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خروطی: هدایتی به توصیه یکی از مقامات فدراسیون یاوری را به خدمت گرفت/ مخالف بودم!
عضو هیئت مدیره باشگاه استیل آذین با اعلام اینکه هدایتی به توصیه یکی از مقامات فدراسیون یاوری را به خدمت گرفت،گفت: من مخالف پیوستن یاوری بودم و به هدایتی گفتم که با حضور وی تیم استیل آذین به رقابتهای لیگ یک سقوط خواهد کرد.

خروطی در گفتگو با خبرگزاری مهر ، در خصوص بحثهای مطرح شده در خصوص دلالی در برنامه 90 و همچنین حضور یاوری در باشگاه استیل آذین به عنوان سرمربی گفت: به نظر من هدایتی در این فوتبال خیلی اذیت شده و فقط باید به حال این فوتبال تاسف خورد.

وی در همین خصوص افزود: من در آن مقطع مخالف پیوستن یاوری به عنوان سرمربی به تیم استیل آذین بودم و با اینکه وی زحمات زیادی کشیده ، اما می دانستم و به هدایتی گفته بودم که با حضور یاوری تیم به رقابتهای لیگ آزادگان سقوط خواهد کرد.

خروطی اظهار داشت:   من در آن زمان اعتقاد داشتم که با کمک پروین و نمازی می توانیم سهمیه تیم استیل آذین را در رقابتهای لیگ برتر حفظ کنیم و حتی این موضوع را به هدایتی نیز گفتم اما وی به من گفت که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به وی توصیه کرده که با حضور یاوری به عنوان سرمربی ،استیل آذین سقوط نخواهد کرد،در واقع هدایتی با اصرار خود به توصیه و حرف آن مقام مسئول اعتماد کرد. وی حتی در بیانیه ای اعلام کرده بود که مسئولیت حضور یاوری به عنوان سرمربی با خودش است.

وی در خاتمه در خصوص استعفا و سخنان سعید آذری گفت:  تا آنجا که من می دانم 20 هزار فرانک سوئیس را باشگاه استیل آذین پرداخت کرده است که صحبتهای وکیل باشگاه در این خصوص صحت این موضوع را ثابت می کند. در خصوص پذیرش استعفای وی نیز باید بگویم که قرار است هدایتی با آذری جلسه ای داشت باشند تا هدایتی در باره ان تصمیم گیری کند.
برچسب ها: استیل آذین
:
:
:
آخرین اخبار