تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباس برقي:انتخابات فدراسيون والیبال بايد زودتر انجام شود
مربي و پيشكسوت واليبال با اظهار تاسف از حاشيه‌هاي به وجود آمده در واليبال گفت: اميدوارم انتخابات رياست فدراسيون هر چه زودتر برگزار شود، زيرا تيم ملي به آرامش نياز دارد.

عباس برقي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تيم ملي واليبال با موفقيت‌هايي كه به دست آورده است و در مسير انتخابي المپيك بيش از هر زمان ديگر نياز به آرامش دارد. متاسفانه اتفاقاتي كه در سالن واليبال تهران رخ داد و متهم كردن يك تعداد به سران فتنه به واليبال ضربه مي‌زنند و به نظر من استفاده از اين موارد خارج از حيطه ورزش است.

وي افزود: داورزني و ميرفخرايي هر دو از انسان‌هاي محترم بوده‌اند كه به واليبال خدمت كرده‌اند و من كوچك‌تر از آن هستم كه بخواهم توصيه‌اي به اين دو بزرگوار كنم، اما بايد يادآور شوم كه معمولا موفقيت زماني رخ مي‌دهد كه آرامش در ورزش وجود داشته باشد. اميدوارم انتخابات هر چه زودتر برگزار شود تا بالاخره هر كس رييس شد با تيم خود مشغول كار شود و به حاشيه‌ها پايان دهد.

برقي در تشريح اتفاقات روي داده در خانه واليبال يادآور شد: اين اتفاقات هميشه مي‌افتاد كه افرادي غيرمسئول روي صندلي‌هاي گوشه زمين بنشينند و معمولا خيلي دوستانه با آن‌ها برخورد مي‌شد، اما متاسفانه التهاب به وجود آمده در اين چند ماه موجب شد تا پس از نشستن ميرفخرايي و خان محمدي روي صندلي‌ها با اين موضوع برخورد شود و حاشيه‌ها دامن بگيرد. باز هم اميدوارم اين حواشي هر چه زودتر تمام شود تا واليبال آسيب نبيند.
:
:
:
آخرین اخبار