تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهتاش فریبا :جام حذفی آسان‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست/ نتیجه مذاکرات با پولادی و خلعتبری
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه "به بازیکنان استقلال تفهیم شده است که جام حذفی را جدی‌تر از گذشته بگیرند"، گفت: برای رسیدن به مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی آسان‌ترین راه است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهتاش فریبا در حاشیه تمرین عصر امروز سه شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ما پس از چهار روز استراحت از پنجشنبه هفته گذشته و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را آغاز کردیم و تا روز یکشنبه این روند را ادامه داده و سپس روز دوشنبه را به بازیکنان استراحت دادیم. از امروز تا روز دیدار مقابل شهرداری یاسوج که جمعه نهم دی‌ماه خواهد بود به تمرینات تاکتیکی خواهیم پرداخت.

مربی تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان ما با توجه به جایگاهی که در لیگ برتر دارند از روحیه بسیار خوبی برخوردارند. طی این چند روز تمرینات بانشاطی را انجام داده و در حال حاضر آماده هستیم تا با پیروزی مقابل شهرداری یاسوج بتوانیم به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم.

بهتاش فریبا در ادامه مصدومیت را جزء جدایی ناپذیر تیم استقلال دانست و افزود: متاسفانه همیشه مصدومیت گریبانگیر استقلال بوده و در حال حاضر نیز میلاد میداوودی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و حضور آنها در دیدار مقابل شهرداری یاسوج هنوز قطعی نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار این تیم مقابل شهرداری یاسوج خاطر نشان کرد: از شهرداری یاسوج شناخت خوبی داریم و توانستیم دیدار این تیم مقابل کاوه تهران را آنالیز کرده و به نقاط قوت و ضعفش پی ببریم.

وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج تیمی بسیار سختکوش است و از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای سود می‌برد و با توجه به اینکه در مقابل استقلال ظاهر خواهد شد و این بازی به طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود، انگیزه بازیکنان این تیم را دوچندان خواهد شد.

بهتاش فریبا در ادامه جام حذفی را آسان‌ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان خواند و افزود: ما با بازیکنان خود صحبت کرده و به آنها تفهیم کرده‌ایم که آسان‌ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا پیروزی در جام حذفی است، چرا که می‌توان با پیروزی در پنج دیدار به طور مستقیم به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مذاکرات این باشگاه با محمدرضا خلعتبری گفت: با این بازیکن مذاکراتی انجام داده‌ایم. این بازیکن قرار است تا فردا پاسخ پیشنهاد ما را بدهد، چرا که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری قرار بوده به امارات برود و بعد از آن نظرش را در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال بگوید.

وی در خاتمه با اشاره به تمایل باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با مهرداد پولادی نیز گفت: تکلیف این بازیکن برای حضور در تیم استقلال تا روز جمعه هفته جاری و بعد از برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص خواهد شد.

دیدار تیمهای استقلال و شهرداری یاسوج در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار