تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ماهشهر:
جمع آوری 1150کیلو ماده‌غذایی غیرقابل‌مصرف در ماهشهر
یک هزار و 150 کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف در شهرستان ماهشهر جمع آوری شد
خوزنیوز: دکتر نایب فدایی ده چشمه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ماهشهر از جمع آوری یک هزارو 150 کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف توسط پرسنل بهداشت محیط خبر داد.

 به گزارش خوزنیوز؛ فدایی با بیان اینکه هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط شهرستان در دو شیفت صبح و بعداز ظهر با حساسیت زیادی صورت می گیرید، افزود: طی این بازدید ها که از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی به خصوص واحدهای قنادی مثل زولبیا و بامیه، آش،حلیم و کارخانه های یخسازی به صورت ویژه انجام شد، یک هزار و 150 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ماهشهر تصریح کرد: با توجه به فصل گرما مردم نباید از دستفروشان و مراکزی که فاقد مجوز بهداشتی هستند خرید کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به سامانه تلفنی 190 که به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات بهداشتی می باشد اطلاع رسانی نمایند.

 هم چنین حسن پور مسئول بهداشت محیط شهرستان افزود: در دو هفته اول ماه مبارک رمضان نیز 4 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی که شامل: فلافل فروشی، رستوران، کارگاه قنادی و عمده فروشی مواد غذایی بود به دلیل داشتن شرایط بد بهداشتی و رعایت نکردن بهداشت فردی کارکنان آنها، با دستور قضایی و با حضور کارشناسان بهداشت محیط توسط مأموران نیروی انتظامی پلمپ شد.
:
:
:
آخرین اخبار