تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر ورزش و جوانان: باید شرایط را برای موفقیت فوتبال ایران فراهم کرد
دکتر محمد عباسی با حضور در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: تغییراتی که در اساسنامه وجود دارد الزامی است و باید طبق آن شرایط را به گونه ای فراهم کرد که شاهد موفقیت فوتبال کشور باشیم.

http://www.bornanews.ir/Image/News/2011/12/91413_634604105102717732_m.jpg

وی افزود: این جلسه بهانه ای است برای تبادل نظر و اطلاعات بین اعضای مجمع تا بتوانیم با اخلاق و منشی که در ورزش وجود دارد مردانگی را به ورزش انتقال دهیم. این جلسات به این دلیل برگزار می شود که نواقص را برطرف کنیم و خود را به هر روش و سبکی قیاس کنیم که چه مقدار توانسته ایم در راستای رشد جوانان موفق باشیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در شرایط موجود فوتبال در وضعیت حساسی قرار دارد؛ چرا که مراحل انتخابی جام جهانی و حرفه ای شدن فوتبال را پیش رو داریم. زمان بندی کار نشان می دهد که فوتبال به سوی موفقیت گام بر می دارد. هدف ما این است که به سمت حرفه ای شدن پیش برویم و بارها در جلساتی که در مجلس با اعضای هیات دولت داشته ام، نوید حرفه ای شدن فوتبال را داده ام. بر همین اساس شما باید تمامی اقدامات خود را بر مبنای حرفه ای شدن فوتبال و در نهایت رشد و موفقیت این رشته قرار دهید. ما به عنوان سیاستگزار ورزش کشور، فدراسیون و اعضای مجمع باید کاری کنیم تا صدور مجوز حرفه ای شدن باشگاه را بگیریم.

عباسی در ادامه عنوان کرد: ممکن است ما در شرایط ملی و جهانی موضع های مختلفی داشته باشیم. باید تمامی شرایط را محاسبه کرد و به از بین بردن مشکلات در بهترین جایگاه ایستاد. از باشگاه ها و هیات ها می خواهم تا اشکالات خود را رفع کنند و اجازه ندهند مشکلات موجود در تیمها بین المللی شود. مجامع بین المللی در حالی برگزار می شود که ملیت های مختلفی در آن وجود دارد و با توجه به ظرفیتها و ملیتها در مجامع تصمیمی گیری می شود. اما در ایران ما یک ملیت داریم و با توجه به قابلیتها و شرایط و ظرفیتهای موجود در ایران ،قوانین خود را اجرا کنیم و مشکلات را در نهایت رفع کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار