تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضورم در استقلال خوزستان منتفی شد
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: حضورم در استقلال خوزستان منتفی شد اما چند پیشنهاد دیگر دارم که منتظرم تکلیف روشن شود.
وحید شیخ‌ویسی در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: هنوز که روی هوا هستیم و روی هیچ حرفی نمی‌توان حساب باز کرد تا اینکه رسمیت پیدا کند. گویا اتفاقاتی افتاده و قرار است از بلاتکلیفی دربیاییم. همه بازیکنان رفتند و تنها 6، 7 بازیکن هستیم که با این شرایط ضرر کرده‌ایم.

وی افزود: بحث واگذاری و نهایی شدن آن از هفته پیش که به باشگاه رفتیم و صحبت کردیم، صورت جدی‌تری به خود گرفت و حالا هم سازمان بازرسی با ورود به این مسئله گویا کار را نهایی کرده و قرار است به زودی وضعیت مشخص شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران درباره انتقال احتمالی نفت به انزلی گفت: در این مورد چیزی نمی‌دانم اما این اصرار به انتقال بابت افرادی است که در وزارت نفت نمی‌خواهند این تیم در تهران بماند.

شیخ‌ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا با روشن شدن تکلیف مالک جدید نفت در این تیم ماندنی است یا خیر، تصریح کرد: حضورم در استقلال خوزستان منتفی شد اما چند پیشنهاد دیگر دارم که منتظرم تکلیف روشن شود. باید مدیریت جدید و سرمربی انتخاب شود و با صحبتی که با آنها خواهم داشت وضعیتم را روشن خواهم کرد.

وی افزود: به شرط نفر اول بودن فقط در نفت خواهم ماند. اگر با این شرایط کنار نیامدند به پیشنهادهای دیگر فکر می‌کنم چون می‌خواهم بازی کنم و به فکر نیمکت‌نشینی نیستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران درباره احتمال حضور علی دایی روی نیمت این تیم، خاطرنشان کرد: این شنیده اگر به واقعیت تبدیل شود اتفاق واقعاً خوبی است. من با علی دایی خاطرات خوبی دارم چون او اولین کسی بود که در سایپا به من بازی داد و در لیگ برتر بازی کردم. قطعاً از این حضور استقبال می‌کنم چون او افتخار فوتبال ایران است و به خوبی می‌تواند نفت را جمع و جور کند.

شیخ‌ویسی در پایان گفت: بعید می‌دانم نفت حضور قدرتمندی در فصل آینده داشته باشد. شرایط را می‌توان در این مدت کم از حیث آماده‌سازی و دیگر موارد خوب جلو برد اما آنچه مسلم است تیم‌های لیگ برتری اردوی دوم آماده‌سازی خودشان را آغاز کرده‌اند و ما هنوز در پیچ و خم مشخص کردن وضعیت واگذاری تیم هستیم./میزان

:
:
:
آخرین اخبار