تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۳۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرح کامل ماجرای درگیری فیزیکی فتح‌الله‌زاده با هوادار قدیمی استقلال از زبان مضروب
هتل محل برگزاری اردوی آبی پوشان پایتخت امروز محل درگیری علی فتح الله زاده با یکی از هواداران قدیمی این تیم بود.

رضا قاسمی یکی از هواداران قدیمی استقلال که امور اداری و اجرایی سید مهدی رحمتی را نیز بر عهده دارد، کسی بود که امروز در متن درگیری با مدیرعامل استقلال قرار داشت. او در این باره به برنا گفت: امروز برای دریافتی بسته ای از رحمتی و بردن آن جای دیگری راهی هتل استقلال شدم. در آنجا بازیکنان مشغول تمرین بوده و پورحیدری، مطلومی و جباری نیز نشسته بودند.

قاسمی عنوان کرد: من نیز پیش آنها نشستم. به یکباره فتح الله زاده آمد و با او احوال پرسی نیز کردم. او سپس دست مرا گرفت و خواست در جای دیگری صحبت کنیم. در حالی که در کنار او حرکت می کردم، فتح الله زاده یک مشت به صورت من زد و شروعی به فحاشی کرد.

او اظهار داشت: پس از این اتفاق که فتح الله زاده با بی ادبی فراوان هرچه لایق خودش بود را به من گفت، می خواستم به پلیس زنگ بزنم که پورحیدری مانع این کار شد. سرپرست استقلال درخواست کرد با توجه به اینکه این تیم امروز بازی دارد، این کار را نکنم که من هم قبول کردم.

قاسمی که به شدت از رفتار عجیب مدیرعامل آبی پوشان شوکه شده بود، در ادامه گفت: اگر فتح الله زاده عذرخواهی نکند، فردا از او شکایت خواهم کرد. این آقا هرچه خواست، به من گفت و مدعی هم بود که می خواهد به پلیس 110 زنگ بزند.  نمی دانم او چرا اینکار را کرد. فتح الله زاده وقتی من در این باشگاه بودم، یک خبرنگار بود و حالا به اینجا رسیده که به عنوان مدیرعامل یک خبرنگار را کتک می زند.
:
:
:
آخرین اخبار