تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پل اینس: منچستریونایتد به بازیکنانی مثل مودریچ و اینیستا نیاز دارد
شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارند اما تام کلورلی و اندرسون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند

http://u.goal.com/152800/152895hp2.jpg

پل اینس، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است منچستریونایتد برای پر کردن جای خالی پل اسکولز باید لوکا مودریچ و آندرس اینیستا را به خدمت بگیرد.

شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارند اما تام کلورلی و اندرسون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و دارن فلچر نیز به دلیل مشکلاتی که در چند ماه اخیر برایش به وجود آمده، نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

او در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت:" فکر می کنم آنها به یک هافبک خلاق نیاز دارند. از دست دادن پل اسکولز یک ضربه بزرگ بود.
آنها نباید به دنبال بازیکنی مانند روی کین یا بابی رابسون باشند زیرا بازیکنانی مانند آنها دیگر وجود ندارند. سبک فوتبال از آن زمان تغییر کرده و نمی توانید بازیکنانی با این ویژگی پیدا کنید بنابراین سرالکس برای کنترل میانه میدان باید به دنبال بازیکن دیگری باشد. فکر می کنم آنها با خرید لوکا مودریچ یا اینیستا می توانند خلا خلاقیت در خط میانی شان را پر کنند. آنها بازیکنانی هستند که من همیشه بازی های شان را دنبال می کنم.

من مطمئنم که سر الکس خیلی زود دست به کار خواهد شد و و در ژانویه به دنبال بازیکن مورد نظرش خواهد رفت. البته علاوه بر میانه میدان، آنها به بازیکنی برای پر کردن جای خالی ویدیچ نیاز دارند."
:
:
:
آخرین اخبار