فدراسیون فوتبال ایران امروز و در میان ناباوری پیراهن های تیم ملی را
رونمایی کرد. پیراهن هایی که مربوط به برند جیووا بودند و البته طراحی
بسیار زشتی هم داشتند. تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال
در ماه های اخیر بازمی گشت . فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با آل
اشپورت تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک تر به توافق رسید.
جیووا
یک برند ایتالیایی است . برند پوشاک لباس که تنها 8 سال از تاسیس شرکت اش
می گذرد . این شرکت نه تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد که تا امروز فقط یک
تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهن اش را بپوشد و این تیم مالت است.
طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام نما
از شهرت و کیفیت جیووا ست.
برندی که از ذوق
قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال رادر صفحه اصلی و
خبراصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم
باشد. شرکتی که می تواند بدون کیفیت لازم و با قراردادامضا شده برای اولین
بار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی
است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی هایی مانند نایک و آدیداس
به توافق رسیده اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت
نخواستنی به تن کند.