تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شاهین استعفا داد/ گزی: دادگر قول تزریق 2میلیارد داد، اما نیاورد و رفت!
علی افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین با اینکه در نشست شب گذشته حضور نداشته اما تلفنی در جریان اتفاقات قرار گرفته و استعفای دادگر نیز با آگاهی ایشان انجام شده است

http://u.goal.com/155500/155521hp2.jpg

رئیس هیئت موسس و عضو هیئت مدیره شاهین بوشهر با بیان اینکه موضوع انحلال شاهین در کار نیست، گفت: دادگر خودش از مدیرعاملی شاهین استعفا داده و حسین وردیانی گزینه اصلی مدیرعاملی شاهین است.
احمد گزی با اشاره به بروز مشکلات مالی در شاهین اظهار داشت: مدیرعامل شاهین به دلیل مسائل و مشکلات به وجود آمده در باشگاه از سمت خود استعفا داده است.وی با اشاره به نشست شب گذشته هیئت مدیره شاهین افزود: در این نشست استعفای دادگر بررسی و پذیرفته شد و امروز گزینه مدیرعاملی شاهین بوشهر مشخص و قطعی می‌شود.
رئیس هیئت موسس و عضو هیئت مدیره شاهین بوشهر تصریح کرد: علی افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین با اینکه در نشست شب گذشته حضور نداشته اما تلفنی در جریان اتفاقات قرار گرفته و استعفای دادگر نیز با آگاهی ایشان انجام شده است.
گزی بیان کرد: افراشته پاداش 500 میلیون تومانی به مجموعه بازیکنان پرداخت کرده و در این هفته نیز مبلغ قابل توجهی به باشگاه تزریق می‌شود.وی با انتقاد از اظهارات دادگر مبنی بر اینکه شاهین با وجود مشکلات مالی در آستانه انحلال است، گفت: ایشان در بدو ورود به بوشهر عنوان کرده بودند که ۲ میلیارد تومان منبع مالی به باشگاه تزریق می‌کنند حال که اینکار را نکرده‌اند نباید هم اینگونه صبحت می‌کردند و بهتر بود به تیم آرامش بدهند.
رئیس هیئت موسس و عضو هیئت مدیره شاهین بوشهر موضوع انحلال شاهین را رد کرد و گفت: فیروز کریمی سرمربی تیم با جدیت کار خود را دنبال می‌کند و با مشخص شدن مدیرعامل جدید وضعیت شاهین بهتر می‌شود
برچسب ها: شاهین بوشهر
:
:
:
آخرین اخبار